Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Turkse mannen schelden Hollandse journaliste uit voor hoer. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161447)

Neoconservatief 9 oktober 2011 01:26

Turkse mannen schelden Hollandse journaliste uit voor hoer.

De links-liberale media vertellen maar al te graag het verhaal over Turkije en haar zogenaamde gematigde "islam". Niets is minder waar, althans als je deze heren hoort. De journaliste van POWned intervieuwde allerlei mensen over het warme weer in Utrecht totdat deze Turken voorbijkwamen, de kledingsstijl van deze Hollandse dame was alvast niet naar de zin van deze twee heren. islam verdraagzaam??? Denk het ff niet....

http://www.youtube.com/watch?v=Il-zZryuwd0

Quorn 9 oktober 2011 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief (Bericht 5734040)
De links-liberale media vertellen maar al te graag het verhaal over Turkije en haar zogenaamde gematigde "islam". Niets is minder waar, althans als je deze heren hoort. De journaliste van POWned intervieuwde allerlei mensen over het warme weer in Utrecht totdat deze Turken voorbijkwamen, de kledingsstijl van deze Hollandse dame was alvast niet naar de zin van deze twee heren. islam verdraagzaam??? Denk het ff niet....

Steek dit eens in (niet bestaande) "integratie"

guido 007 9 oktober 2011 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief (Bericht 5734040)

Schandalig hoe die journaliste erbij liep. :lol:

Cynara Cardunculus 9 oktober 2011 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5734160)
Schandalig hoe die journaliste erbij liep. :lol:

werkelijk een schande! zo zouden hun zussen en moeders er niet bij mogen lopen hoor, die worden rechtstreeks en meteen ingepakt.

Piero 9 oktober 2011 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5734165)
werkelijk een schande! zo zouden hun zussen en moeders er niet bij mogen lopen hoor, die worden rechtstreeks en meteen ingepakt.

Zoals iedereen erkennen de reporter en deze mannen dat kleding te maken heeft met fatsoen. Zo als iedereen leggen ze andere grenzen voor zichzelf en voor anderen en daar is niets mis mee.

De jongens menen echter dat zij een onbekende vrouw de les mogen lezen over haar manier van kleden. Dat is in hun cultuur aanvaardbaar als de normen te zeer worden overschreden. Het doel is de openbare orde te herstellen en het is positief bedoeld. Het doel is ook om de vreemdeling in hun cultuur te integreren. Als zodanig is het een daad van gastvrijheid.

Quorn 9 oktober 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 5734436)
Zoals iedereen erkennen de reporter en deze mannen dat kleding te maken heeft met fatsoen. Zo als iedereen leggen ze andere grenzen voor zichzelf en voor anderen en daar is niets mis mee.

De jongens menen echter dat zij een onbekende vrouw de les mogen lezen over haar manier van kleden. Dat is in hun cultuur aanvaardbaar als de normen te zeer worden overschreden. Het doel is de openbare orde te herstellen en het is positief bedoeld. Het doel is ook om de vreemdeling in hun cultuur te integreren. Als zodanig is het een daad van gastvrijheid.

...hun cultuur..." ?

Ze wonen in Ned, spreken Ned, hoeveelste gen denk je zelf?
Fuck off , hun cultuur. Bek houden en respect tonen.

Mam 9 oktober 2011 11:48

Schelden is voor baby's.

filosoof 9 oktober 2011 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5734453)
...hun cultuur..." ?

Ze wonen in Ned, spreken Ned, hoeveelste gen denk je zelf?

Ze haddden het vooral tegen POW en geenstijl.nl Met die heb ik ook problemen.
Ze gebruikten alleen verkeerde argumenten.

filosoof 9 oktober 2011 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5734458)
Schelden is voor baby's.

doet geenstijl.nl ooit iets anders?

Mahalingam 9 oktober 2011 13:22

Allahtone kerels zijn oversekst. Allemaal. Is kultuur.

Quorn 9 oktober 2011 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5734461)
Ze haddden het vooral tegen POW en geenstijl.nl Met die heb ik ook problemen.
Ze gebruikten alleen verkeerde argumenten.

Ze hadden het, zeer duidelijk voor iedereen behalve jij, tegen de vrouw persoonlijk.
Begrijpelijk dat jij er problemen mee hebt, je linkse zak over je kop verbiedt je de waarheid te zien.

Henkerd 9 oktober 2011 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn
je linkse zak over je kop verbiedt je de waarheid te zien.

En je rechtse puntmuts toont jou de waarheid? Jullie nationalisten hier denken precies de waarheid in pacht te hebben. Zijn jullie misschien de goeroes van de realiteit?

Citaat:

In onze cultuur zijn er ook criminelen die nog meer smeerlapperijen begaan. Dus doe zelf eens lekker je zak van je kop en begin eens in te zien dat er bij ons niet enkel Marokkanen in de gevangenissen zitten.

Quorn 9 oktober 2011 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5734690)
En je rechtse puntmuts toont jou de waarheid? Jullie nationalisten hier denken precies de waarheid in pacht te hebben. Zijn jullie misschien de goeroes van de realiteit?

Als jij het zegt ...
Geen politieke strekking weerhoudt mij de realiteit te zien.

Quorn 9 oktober 2011 13:38

Citaat:

In onze cultuur zijn er ook criminelen die nog meer smeerlapperijen begaan. Dus doe zelf eens lekker je zak van je kop en begin eens in te zien dat er bij ons niet enkel Marokkanen in de gevangenissen zitten.

Nergens staat er "enkel"...
Het gaat over het % "binnen" tov het percentage "buiten".

Maar deze "discussie" werd reeds meerdere malen gevoerd ongeacht de tonnen
Citaat:

Als we kijken naar de periode 2005-2009 dan is in die periode van de bevolking van twaalf jaar en ouder in de 22 steden 6,8 procent minimaal één keer in aanraking gekomen met de politie wegens verdenking van een misdrijf. Bij Marokkanen is dit 15,6 procent. Van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 12 tot 24 jaar is in die periode zelfs 39,6 procent één keer of meer in aanraking gekomen met de politie (tegenover 18,5 procent gemiddeld). Onder de Marokkanen zijn er ook meer veelplegers.

Zoals bekend neemt de criminaliteit met de leeftijd eerst toe, daarna af. Van de Marokkaanse minderjarigen werd in 2009 8,8 procent verdacht, van de jong-volwassenen 10,4 procent en van de 25 tot 45-jarigen 4,1 procent.

In vergelijking met de totale bevolking van 12 jaar en ouder komen onder de Marokkaans-Nederlandse bevolking vermogensdelicten, drugsdelicten, geweldsdelicten en openbare orde delicten relatief veel voor.

Marokkaanse Nederlanders worden ten opzichte van de totale bevolking bijna vier keer zo vaak verdacht van vermogensdelicten en ruim drie keer zo vaak verdacht van geweldsdelicten, drugsdelicten en openbare orde delicten. Verkeersdelicten komen onder Marokkaanse Nederlanders relatief weinig voor. Ten opzichte van de totale bevolking worden Marokkaanse Nederlanders hiervan 1,7 keer zo vaak verdacht.
cijfers blijfen de poco's het betwisten.
Zak over kop dus:evil:

http://www.ministrando.org/gedrags-_...tnische_a.html

Henkerd 9 oktober 2011 13:41

Ik moet geen cijfers hebben die aanduiden dat er meer Marokkanen in de gevangenissen zitten dan autochtonen. Punt is dat er in onze cultuur ook criminelen zijn, dus ons ras is niet zo superieur als jij denkt te geloven.

Quorn 9 oktober 2011 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5734701)
Ik moet geen cijfers hebben die aanduiden dat er meer Marokkanen in de gevangenissen zitten dan autochtonen. Punt is dat er in onze cultuur ook criminelen zijn, dus ons ras is niet zo superieur als jij denkt te geloven.

Neen, dat is het punt nu net niet EN dat zeggen de cijfers ook niet.
Dat probeer JIJ, klassiek MO daar niet van, er van te maken.
Conclusie :

- te dom
- Poco zak

"ons ras" ?

Henkerd 9 oktober 2011 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5734706)
Neen, dat is het punt nu net niet.
Dat probeer JIJ, klassiek MO daar niet van, er van te maken.
Nice but no sigaar :black:

"ons ras" ?

Dat is juist wel het punt, ontkent maar niet. Ik probeer dat er niet van te maken. Jij wilt duidelijk enkel inzien dat er in de gevangenissen enkel maar allochtonen zitten, terwijl ik zeg dat er ook Vlamingen in onze gevangenissen zitten. Het is precies alsof je erdoor aangedaan bent en de realiteit niet wilt inzien dat er allochtonen en autochtonen in onze gevangenissen zitten. Stop nu met dus de stereotype, simplistische oerdomme nationalist uit te hangen door de schuld te schuiven op anderen en in hokjes te denken die het principe dragen van "What isn't right isn't white!".

Ik ben blank, en ik veronderstel dat jij blank bent, dus ja, ons ras.

Quorn 9 oktober 2011 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd (Bericht 5734713)
Dat is juist wel het punt, ontkent maar niet. Ik probeer dat er niet van te maken. Jij wilt duidelijk enkel inzien dat er in de gevangenissen enkel maar allochtonen zitten, terwijl ik zeg dat er ook Vlamingen in onze gevangenissen zitten.

Ik quote even mezelf, misschien dringt het ditmaal door...(alhoewel :evil:)

Ik ben blank, en ik veronderstel dat jij blank bent, dus ja, ons ras.[/quote]
ZERO - FIVE 8-)

Savatage 9 oktober 2011 13:58

Citaat:

Bekijk gerust de religieuze verdeling is van het aantal gevangen, je zal vaststellen dat er veel meer allochtonen opgesloten zitten dan autochtonen.

Henkerd 9 oktober 2011 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5734722)
Ik quote even mezelf, misschien dringt het ditmaal door...(alhoewel :evil:)

Ik ben blank, en ik veronderstel dat jij blank bent, dus ja, ons ras.
ZERO - FIVE 8-)

Je bent duidelijk een narcistische troll. Je geeft jezelf een uitslagscore alsof dit een wedstrijd is. Grappig, want dat is een discussie op het internet niet. Ook al win je, je bent nog steeds een achterlijke idioot ;)

Ik schat je jonger dan 17. Meer 12 of zo.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be