![]() |
Turkse mannen schelden Hollandse journaliste uit voor hoer.
De links-liberale media vertellen maar al te graag het verhaal over Turkije en haar zogenaamde gematigde "islam". Niets is minder waar, althans als je deze heren hoort. De journaliste van POWned intervieuwde allerlei mensen over het warme weer in Utrecht totdat deze Turken voorbijkwamen, de kledingsstijl van deze Hollandse dame was alvast niet naar de zin van deze twee heren. islam verdraagzaam??? Denk het ff niet....
http://www.youtube.com/watch?v=Il-zZryuwd0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De jongens menen echter dat zij een onbekende vrouw de les mogen lezen over haar manier van kleden. Dat is in hun cultuur aanvaardbaar als de normen te zeer worden overschreden. Het doel is de openbare orde te herstellen en het is positief bedoeld. Het doel is ook om de vreemdeling in hun cultuur te integreren. Als zodanig is het een daad van gastvrijheid. |
Citaat:
Ze wonen in Ned, spreken Ned, hoeveelste gen denk je zelf? Fuck off , hun cultuur. Bek houden en respect tonen. |
Schelden is voor baby's.
|
Citaat:
Ze gebruikten alleen verkeerde argumenten. |
Citaat:
|
Allahtone kerels zijn oversekst. Allemaal. Is kultuur.
|
Citaat:
Begrijpelijk dat jij er problemen mee hebt, je linkse zak over je kop verbiedt je de waarheid te zien. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Geen politieke strekking weerhoudt mij de realiteit te zien. |
Citaat:
Het gaat over het % "binnen" tov het percentage "buiten". Maar deze "discussie" werd reeds meerdere malen gevoerd ongeacht de tonnen Citaat:
Zak over kop dus:evil: http://www.ministrando.org/gedrags-_...tnische_a.html |
Ik moet geen cijfers hebben die aanduiden dat er meer Marokkanen in de gevangenissen zitten dan autochtonen. Punt is dat er in onze cultuur ook criminelen zijn, dus ons ras is niet zo superieur als jij denkt te geloven.
|
Citaat:
Dat probeer JIJ, klassiek MO daar niet van, er van te maken. Conclusie : - te dom - Poco zak "ons ras" ? |
Citaat:
Ik ben blank, en ik veronderstel dat jij blank bent, dus ja, ons ras. |
Citaat:
Neen, dat is het punt nu net niet EN dat zeggen de cijfers ook niet. Ik ben blank, en ik veronderstel dat jij blank bent, dus ja, ons ras.[/quote] ZERO - FIVE 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schat je jonger dan 17. Meer 12 of zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be