![]() |
Kleine Croo zijn € is gevallen: met de groenen is zonder VLD !!
Zo'n straffe taal in deze stand van zaken ...
gisteren op de zeverende dag sprak DeWael (stilaan oude krokodil, hoopt nog eens minister te mogen zijn ...) nog omzwachteld ... Nu is blijkbaar bij Alexandertje iets beginnen dagen over een 'belastingsregering' en over 'een linkse regering die beslist over Vlaanderen' ... link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-niet-mee.aspx titel: Open Vld: "Als Di Rupo kiest voor de groenen, doen wij niet mee" Het zit er nog in !!! Dat ze niet akkoord gaan komen om een regering te "formeren". |
Citaat:
De tegenstellingen kunnen gewoon niet groter zijn. Ik schrijf bewust een moeilijke oefening, sinds een paar weken ben ik uiterst voorzichtig in mijn uitspraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Petit Croo eist dus een Vlaamse minderheidsregering.
Of groen er nu bij zit of niet, de communautaire tijdbom zal ontploffen in hun gezicht, en het zal een linkse belastingregering zijn. Wat worden volgende verkiezingen leuk. 8-) |
Citaat:
OVLD is vies van een openlijke belastingsverhoging. Als ze gaan beginnen met taksen en accijnzen, zou het kunnen dat ze aan boord blijven. Ik hoop dat de burger inziet dat het voor hem op hetzelfde neerkomt |
lol !!
Eerst trekt hij de stekker er uit. En nu wil hij de stekker er niet insteken. Mister Electricity !! Mooie naam, maar helaas, zijne plon is just gesprongen. |
ik denk dat ze weer veel show gaan geven,kleine smurf komt nog eens in de belangstelling,hij heeft zijn vingers in het stopcontakt gestoken en brabbelt er weer op los.....wat een bende lullen..:roll:
Mijn gedacht... |
Fantastische strategie van Sander de Stekkerman.
Ofwel wordt er woensdag effectief één partij uitgebonjourd en gaan we voor een Vlaamse minderheidsregering, gedomineerd door links Francophonia: Sander met de billen bloot. Ofwel trekt hij woensdag zijn staart in en wordt er gewoon met 8 verder onderhandeld. Sander met de billen bloot. |
Citaat:
|
Normaal op dinsdag 11 oktober.
De inkt van zijn vulpen was op. Inkt moet hoogstwaarschijnlijk uit China komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een groen-rode minderheid kan hier besturen op basis van het principe dat er een waals overwicht is, en kan een sociaal economisch programma hard maken waar vlaanderen niet mee eens is. Dan krijgen wij een hervorming zoals bedongen door de NVA en gecasteerd uitgevoerd door een meerderheidsrestploeg. Maar dan krijgen we een links bestuur waar Vlamingen in feite totaal niet achter staan. Het zal mooi worden. Belastingen op bezit, maar niet op opbrengst zijn economisch de grootste waanzin. Het bezit is niet belangrijk, maar wat je ermee doet is belangrijk. Dan belasten op auto's omhoog, belasten op arbeid omhoog, zal gewoon nog verder onze economie negatief versterken... DIt eindigt nergens goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry Schooffie...:cry: edit: soorry sommigen waren mij hier al voor...maar desalnietmin... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be