![]() |
Bye Bye Halle-Vilvoorde
Onze vier platbroeken zullen nog in de geschiedenisboeken ingaan van lafbekken van de ergste soort. Dankzij hen zijn we binnenkort gans halle-vilvoorde (en in het ergste geval gans vlaams brabant) aan onze zuiderburen kwijt.
Onze juridische positie wordt nog meer in brussel afgezwakt, en de franstalige positie juist versterkt + in Halle-Vilvoorde. De franstalige advocaten die hun advocatenkantoor gaan openen in Halle-Vilvoorde zullen als paddestoelen uit de grond schieten. Over tien a 20 jaar is Halle-Vilvoorde voor minstens 60 % verfranst en kunnen de walenkopen een claim doen op ons grondgebied. Wie had dat ooit gedacht dat de provincie Antwerpen zal grenzen aan Wallonie?? Dit had zelfs de ergste doomdenker niet voor mogelijkheid gehouden. http://www.ringtv.be/nieuws/reacties...-vlaams-belang http://www.vlaamsbelang.be/files/1110GerrArrNota.pdf |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zou de Vlaming ook zo laf zijn dat hij niet in opstand komt, de straat opgaat, of ligt het aan die 4 broekschijters die hun eigen volk verraden. Als Vlaanderen zo bezig gaat en geen actie onderneemt mag de Groot- Nederland gedachte wel in de diepvries. Wat moeten ze in het Noorden met zo een bange kwezels beginnen? En de " Vlaamse leeuw" niet meer zingen aub. Tis gewoon een tamme huiskat die getemd aan het riempje vd franse baas loopt. Dan verdienen ze niet beter verfranst te worden, eigen schuld, dikke bult.:x |
Citaat:
|
Citaat:
|
FDF zegt ondertussen Bye Bye Brussel. Wat is het nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schaam jullie. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat we wat dat betreft ook aan de Vlaamse nationalisten niets hebben , heb ik hier vaak genoeg betoogd. Citaat:
Ik schetste een jaar geleden al eens een objectief waarschijnlijk scenario middels een kaartje. ![]() Paars = HV Donkerblauw = Gemeentes die binnen 10 jaar een Nederlandstalige minderheid zullen hebben. Lichtblauw = Gemeentes die binnen 20 jaar een Nederlandstalige minderheid zullen hebben |
Bruxelles de plus en plus agrandissant. Agenouillez-vous devant la puissance de ce metropole.
|
Citaat:
Dus neen: ik denk niet dat de Metropolitane Gemeenschap ooit een politieke structuur van betekenis zal zijn. Het is nooit als meer bedoeld dan een symbolisch zoethoudertje voor de Franstaligen om de splitsing van BHV te slikken. Het 'bestuur' ervan lijkt mij alvast een mooie speeltuin voor uitgerangeerde politici. |
Citaat:
Bovendien geloof ik dat we stilaan aan het eind van de verfransingsgolf zitten. Wat nu gebeurt in de Vlaamse Rand is geen verfransing meer maar internationalisering waarbij dus zowel niet-Nederlandstaligen als niet-Franstaligen een groot deel van de bevolking beginnen uit te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be