![]() |
Heb ik iets gemist?
Heb ik iets gemist?
Zojuist in het nieuws (BRT): betoging tegen de uitzetting van een equadoriaans gezin dat dmv valse papieren (over hun inkomsten) een lening van 230 000 € kreeg en die nu niet meer kan betalen... De valse papieren zijn volgens de vrouw in kwestie "een paar facturen uit de bouw" (van haar man) "en papieren die ik vervalst had over een inkomen als poetsvrouw, maar ik betaalde daar zelfs geen bijdragen" En dat blijkt dan allemaal de schuld van de bank te zijn. "Want de bank moest toch weten dat huishoudelijk werk (dat ze in het zwart deed, want ze had de papieren vervalst en betaalde geen bijdragen, zoals ze zelf verteld...) geen vast inkomen biedt". Wat een mentaliteit zeg... Maar er is ook goed nieuws. De betogers hebben hun slag thuis gehaald, ze mogen nog eventjes in de bank haar huis blijven wonen. Ik heb het begin gemist, weet niet of het in België was, maar alleszins europa want ze hadden het over euros (in de ondertiteling dan toch). |
Herbekijk dat eerst eens: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...8210/1.1130166
Dat hoort niet echt in 'binnenland'. |
ah, ja kon toen nog niet herbekijken...
Hoort inderdaad niet in binnenland. |
Citaat:
Normalieter moet zij een saflet op haar bakkes krijgen. Zij zit open en bloot het Spaans systeem uit te lachen en dan nog met een smile dat ze vervalste papieren heeft gebruikt. Het zijn deze KUT-families die binnenkort hier in Brussel rondlopen en wij boerkes wij belgen gaan daar dan wederom intrappen. HITLER , waar zit je ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ze ook maar iets doen , onze Belgische profiteurs |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be