![]() |
verdorie gemist: Onkelinx vreesde voor geweld!
8O waar? de racistische neo-nazi nationalistische vlamingen die Brussel gingen bestormen met rieken en spaden? of de walen die Antwerpen gingen bestormen met hakbijlen en boomzagers?
Citaat:
Ben ik nu de enige die dit spannende feit gemist heeft? |
WTF heeft die gedronken?
|
Allee we hadden dus blijkbaar toch beter ons hooivork, hakbijl en voorhamer uit de stal gehaald en er ies goed op getoekt...
Zoveel vrees hebben ze er precies toch niet voor gehad, gezien het gestuntel en gefoefel van de laatste dagen. Wacht maar als zal duidelijk worden, hoeveel jan met de pet en fien met de sjakosjh elke maand zullen zien verdampen als hun almoes krijgen. |
Ze hoeft die vrees niet meteen op te bergen. Als ik haar of andere rotzakken tegenkom die meegewerkt hebben aan heel deze cirque, riskeren ze een klap tegen hun kop. Bende misdadigers. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar mevrouw Onkelinque toch, je denkt toch niet dat nu alles opgelost is? Het begint nu nog maar pas!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Gloednieuwe communitaire problemen die dit monster van lochness zal veroorzaken. Over een jaar gaan de belgicistjes weer schreeuwen voor een nieuwe staatshervormign die weer 5 jaar gaat duren. Als België tegen dan nog bestaat, tenminste. |
Citaat:
|
never say never
|
Citaat:
een splitsing van B-H-V,wilden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop van harte dat de pers haar hier omstandig over zal uitvragen. Maar of ik er ooit iets van te lezen zal krijgen, .... |
Citaat:
|
Ik bespeur zelfs geen cacahuètes!!
|
De mensen van de Shame-betoging waren wel gewelddadig, dat moet ik haar meegeven.
|
Het is waarschijnlijk politiek en maatschappelijk weer niet correct om geweld tegen die "hijos de la gran puta" toe te juichen. 8-)
|
Nee, maar oproepen tot Kinetic Action is dat wel. :)
|
Citaat:
Hierbij een oproep tot bewegingsenergie in de richting van de happy few!!! het mag botsen!! :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be