![]() |
'Voor tien jaar verlost van de staatshervorming'
Caroline Gennez (SP.A) hoopt zelfs voor 10 tot 20 jaar van de staatshervorming verlost te zijn.8O
Gelukkig krijgen we waarschijnlijk Carolientje Gennez als minister... want het zijn ongelooflijke moeilijke tijden die ons te wachten staan... en dan hebben we nood aan personen die tegelijkertijd bekwaam, moedig, doortastend... en daarenboven nog eens kinderlijk optimistisch zijn... Bovendien is ze vooruitziend... Want had zij na dag 3 al niet gezien dat er genoeg op tafel lag om een regering te vormen? En slaagde zij er niet in Bart De Wever buiten spel te zetten? Zij verdient alleszins ons respect...8-) http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111011_074 |
Ik zou er nog om kunnen lachen als ik in het zwart zou werken.. Maar spijtig genoeg doe ik dat niet.
|
Tien jaar, min vier jaar voorafgaande politieke crisis betekent toch nog zes jaar stabiliteit.
Knap. |
Als iedereen zo tevreden is, waarom haalt NVA dan nog 35 procent??
:evil: |
Ik zou al verbaasd zijn als de roep naar hervorming een jaar stil ligt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voorspel dan ook geen millimeter meer stabiliteit de komende jaren en zelfde gepalaver tot volgende verkiezingen en ver daarna. Vermits mijn en onze stem toch minderwaardig is zowel hier als in het echte leven blijkbaar moet ik maar stilaan eens denken om niet enkel niet meer actief deel te nemen aan dit circus maar ook niet meer trachten de boodschap uit te dragen en lekker even asociaal te worden als de rest, toch op dat gebied alvast... Zal wreed moeilijk worden want meer geestesrust zal het me spijtig genoeg niet echt geven vrees ik. We worden dagelijks te hard geconfronteerd met de scheef gegroeide realiteit ervan. |
Citaat:
Geeneen Vlaamse partij gaat het aan durven om de regering te laten vallen. Want dan moeten ze naar verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
IK zal u zeggen waarom die hervorming niet stilligt
er zitten teveel dubbele bodems in de tekst, en er staat teveel dat dingen kunnen aangepast worden. Net zoals die percentages en die transfert percentages ook no gkunnen aangepast worden. Dit wordt nog jaren debatteren over 0.1% |
Citaat:
|
begin 2013 zullen er al problemen zijn, met de benoeming van die burgemeesters.
de roep van de Franstaligen om die metropolitane gemeenschap meer bevoegdheden te geven, zal groter worden hierdoor. Gans Vlaams-Brabant wordt conflictgebied, maar dat was de bedoeling van de Franstaligen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een domme uitspraak van Gennez. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be