![]() |
CD&V stapt niet in regering-Di Rupo zonder Open Vld
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...Open-Vld.dhtml Wat zijn ze nu van plan....gaat wouterke weer klein kind spelen!heb ik nog gehoord,zonder nva ga ik niet in een regering,,,jongens toch! |
Citaat:
En wat nu? de groenen hebben alles lekker mee goedgekeurd (groen! staat toch wel voor 266.000 stemmen zekers! ). Kunnen die nog van gedacht veranderen als ze voor Jan Lul gezet worden en naar de oppositie verwezen? of geldt bij staatshervormingen niet voor hoeveel mensen je spreekt zoals het parlement? Waarom waren er trouwens vijf franstaligen bij die broek-op-de-enkels-vergaderingen? |
haha, moeten we die tsjeeven nu echt geloven? Dat soort onzin hebben we al 1000 keer gehoord van hen
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
Zopas op het nieuws/: meer dan 1000 werkplaatsen bij Arcelor Mittal Luik! Het wordt een hete herfst voor Elio! :evil:
|
Deja-vu all over again.
|
hij zal op de blaren mogen zitten...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen dat vl ooit geld nodig heeft van wal zal dit onmogelijk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk gebeurt dit gauw via de stembus. Liefst nog eerder zonder stembus. In elk geval zo een figuur hoeft niet bij een hereniging in een cofederatie met de zusterpartij CDA of VVD. Zulke verraders van hun eigentaal\cultuur en volk kunnen ze beter naar Parijs verbannen. Ik dacht dat betrouwbaarheid bij de christelijke principes hoorde??? Het woord "draaikonten" kan ik niet in het evangelie lezen. |
Zeveraars zijn het.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be