![]() |
Doelbewust een regering zonder meerderheid aan vlaamse kant.
Citaat:
Lijkt mij een goed politiek schisma hier. Dit zal hopelijk de splitsing van België versnellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
4 jaar later is het een ramp voor Vlaanderen. Yeah right. |
Hier komt nog eens het ware gezicht vd franstaligen te zien: alles wat vlaams\nederlandstalig is moet kapot. En het doel heiligt de middelen.
Het was in 1300 al zo, in 1830 tot heden nog zo. En die spagetti-janet zal dat wel eens regelen.:x Hopelijk staat hij niet lang, ligt zijn clubje zo weer op hun bakkes, hoewel ff wachte, ze zijn der nog niet. Eerst eens zien of ze er zover komen. Zoniet....geen gezwans, Nederlands. BOEDELSCHEIDING, PUNT UIT !!!! Vlaanderen vrij Nederlanden herenigt u !! |
Citaat:
(ik gebruik moedwillig de uitdrukking in bovenstaande zin ook, zo leer je het misschien nog) J. |
Citaat:
Op zich heb ik een dubbel gevoel hierbij. Ofwel hebben we een uiterst linkse regering waar CD&V en O-VLD meer voor de show zitten, hoe hard hen dat stoort is wat anders, ofwel een regerging met een Vlaamse minderheid. Geen van beide lijkt me wenselijk dus het lijkt me vooral een keuze voor het minst slechte. Op zich kan je je vragen stellen hoe legitiem deze regering is zonder Vlaamse meerderheid... |
Beter een goeie minderheid die de economische belangen verdedigt zorgt voor werk , energie, financieel evenwicht
, dan een DonQuichote meerderheid die zit te filosoferen over windmolens, zonnepanelen en economie die verzandt in groene dogma's |
Citaat:
|
Citaat:
Wie geloofd die man nog? |
Citaat:
|
Citaat:
Maak ik geloof die man nog |
Citaat:
|
Citaat:
In Belgique is dat natuurlijk zever. Zeker als het om staatshervormingen gaat waarbij de Vlaamse regering de gevolgen zal dragen. Dit kan uiteindelijk slechts twee richtingen uit gaan: ofwel een zware clash in de Vlaamse regering ofwel capituleert de N-VA volledig. |
Citaat:
|
Een opmerkelijke enquête op de site van La Libre:
93% wil N-VA terug aan de onderhandelingstafel. http://www.lalibre.be/actu/crise-pol...tml#embed_pos1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be