![]() |
Waar bent u voor?
In deze tijden waar op forum steeds meer mensen iets krijgen tegen iets, en daar een eindeloos aantal draden over openen, is het misschien goed eens te vragen waar je voor bent?
Ik ben voor gratis (behalve voor de bankiers) |
Ik ben voor een samenleving waar ik 'mag' zeggen wat ik denk.
Ik ben voor een democratie, op voorwaarde dat het spel eerlijk gespeeld wordt. Ik ben voor het helpen van landgenoten middels het door ons gesponsorde en betaalde OCMW. |
Citaat:
Ik ben voor gemeenschappelijk vervoer |
Ik ben voor Oranje!
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
|
![]() |
Ik ben voor mono- en nono-kini ...
|
Ik ben voor lessen "nadenken voor beginners" voor alle domme kloten rond me heen.
|
Citaat:
En de bankiers dan? Niet alleen gratis, maar superbetaald verspelen van andermans geld en gedekt door de staat. Bij honderden miljarden. Persoonlijk heb ik ook free lunch hoor. Het is oogsttijd en het fruit op mijn eiland is gratis. Het verrot toch maar.Druiven, vijgen, cactusvruchten. Het kan niet op. Gratis gedroogde vijgen het jaar rond! Ik heb ook twee gratis wifi hotspots. een van de gemeente en een van mijn huisbaas. Gratis bus. gratis zwemmen. Gratis kabel-TV Kan nog wel wat doorgaan. Gratis gezondheidszorg, maar dan ook kompleet gratis, niet zoals in België met remgeld en lidgeld. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euthanasie en abortus
|
Citaat:
Dat is natuurlijk het geniale aan de "alles gratis" politiek van Steve Stevaert. Geef iedereen het gevoel een freerider te zijn, maar laat ze toch mee de factuur betalen door dat uit een grote pot te doen. Voor niets gaat de zon op. Jij betaalt ook, zelfs voor je gratis internet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Hoeveel huisbazen geven gratis wifi en kabeldistributie? Ze zullen zeldzaam zijn voor een huur van 300€ gemeubeld en voorzien van alle comfort. En met inbegrip van alle verbruik. Ik zeg niet dat ik dat gratis krijg. Dat is inbegrepen in de huur, Dat wil zeggen dat ik daar recht op heb door de huur te betalen. Op wifi en kabel heb ik geen recht, dat stAAT niet in het contract. Ik ben voor een betaalbare huur. En ik heb er -na 22 jaar zoeken - een gevonden. |
Ik ben voor een bierfonteintje in elke stad en in elk dorp in Vlaanderen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be