![]() |
Als Di Rupo's akkoord op dat van De Wever trekt, waarom dat verloren jaar?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begrijp je nu waarom de PS de nota BDW zo snel heeft afgeschoten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Draai het of keer het dat je wil, dat was wel de intentie van de nota BDW. Dat ze de boel gewoon afschoten en niet onderhandelden om ze volledig te wijzigen dat is een strategische keuze geweest. Ik kan gerust geloven dat de PS en zijn rekenwonders achter de schermen achter de schermen oordeelden dat men met N-VA imbecielen niet kan onderhandelen als het over cijfers gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
de vraag blijft overeind hé. Als het uiteindelijke akkoord zo dicht bij de nota De Wever ligt, waarom is er niet op die basis onderhandeld? na elk akkoord werd er geroepen dat dit allemaal recht uit de nota van BDW komt. |
omdat dewever zn bretellen strakker zitten dan die van de andere partijen..
maw de broek zakt zo snel niet af |
Citaat:
Alé, tis te zeggen, ik weet waarom ze hem hebben afgeschoten maar dat heeft helemaal niks van doen met wat jij hier weer uit je mouw aan het schudden bent. |
Citaat:
|
Dat is natuurlijk een belachelijk drogargument van onze vrienden met een BDW fixatie. Het is niet omdat beide akkoorden gelijkaardige punten aanhalen dat ze in geest hetzelfde zijn...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu heeft men de N-VA gedumpt. Men had een jaar kunnen besparen door dat wat eerder te doen, maar niemand durfde precies. Het is een grote politieke onverantwoordelijkheid om in volle eurocrisis zo'n spelletjes te spelen van PS, Ecolo en CDH. |
Citaat:
Omdat N-VA dumpen geen optie was ( ze weten het bij de PS verdomd goed, ze hebben het uitgeplozen) hebben ze de onderhandelingen laten dralen. Het status quo speelde in hun belang. Met versteviging van het federaal niveau doel ik vooral op de verzekering van de financiering van het federale niveau. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be