Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   nat scheren is voor jeanetten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161739)

kelt 15 oktober 2011 12:06

nat scheren is voor jeanetten

.....en wie de laatste campagne van (*een zeker Amerikaans of Frans merk van scheerspullen*) gezien heeft weet wat ik bedoel ...

alsof "irritatie" of "een beetje trekken" of "voelt wat ruwer aan" een probleem MAG zijn voor een beetje vent :twisted:

Liederik 15 oktober 2011 12:10

een scheermachine en nat scheren inderdaad.

Maar ik wil u eens droog zien scheren met een meske :)

Quorn 15 oktober 2011 12:11

droog scheren is veur janetten

http://www.skynet.be/nieuws-sport/ni...-met-tuinspade

kelt 15 oktober 2011 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5744860)
een scheermachine en nat scheren inderdaad.

Maar ik wil u eens droog zien scheren met een meske :)

ik wilde die machine + nattigheid zelfs nog niet vermelden.....maar nu jij het doet....Het was juist een basisidee van meneer Philips indetijd dat je dat gedoe met dat mes en dat schuim niet meer nodig had....nu driaat zijn eigen merk de klok terug...en hoe!

Hoe diep "de man" gevallen is in de ogen van de marketeers,dat je ze in de reclame nu met dezelfde "pseudo-problemen" moet benaderen als indertijd met vrouwen-scheercreme...(voor de benen he :oops: )

In mijn oude legerspullen zaten nog :
1 lichtblauwe plastieken houder met een van die oude modellen scheermessen ingebouwd ,1 kwast,1 staaf scheerzeep van een onbepaald merk en een opvouwbare waskom...

Dat ging ook...enigszins......en dat het "trok","irriteerde" ,"niet aangenaam rook" en "sneetjes maakte" was het LAATSTE van onze zorgen 8-)

Quorn 15 oktober 2011 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 5745083)

Dat ging ook...enigszins......en dat het "trok","irriteerde" ,"niet aangenaam rook" en "sneetjes maakte" was het LAATSTE van onze zorgen 8-)

andere tijden andere omstandigheden.
Ik lijd liever op mn fiets, zwembad, fitness, ...
dan met een opengereten bakkes op kantoor te komen

Liederik 15 oktober 2011 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 5745083)
ik wilde die machine + nattigheid zelfs nog niet vermelden.....maar nu jij het doet....Het was juist een basisidee van meneer Philips indetijd dat je dat gedoe met dat mes en dat schuim niet meer nodig had....nu driaat zijn eigen merk de klok terug...en hoe!

Hoe diep "de man" gevallen is in de ogen van de marketeers,dat je ze in de reclame nu met dezelfde "pseudo-problemen" moet benaderen als indertijd met vrouwen-scheercreme...(voor de benen he :oops: )

In mijn oude legerspullen zaten nog :
1 lichtblauwe plastieken houder met een van die oude modellen scheermessen ingebouwd ,1 kwast,1 staaf scheerzeep van een onbepaald merk en een opvouwbare waskom...

Op mijn vorig werk was er een stoer (amerikaanse) rugbyspelertype van 2 meter lang en breed die ik eens hoorde antwoorde op de vrouwelijke opmerking dat ie er echt nog geen 40 uitzag; "Yeah, but I moisturise, and been doing that for over a decade."

Ik ging even over m'n nek.

Quorn 15 oktober 2011 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5745103)
Op mijn vorig werk was er een stoer (amerikaanse) rugbyspelertype van 2 meter lang en breed die ik eens hoorde antwoorde op de vrouwelijke opmerking dat ie er echt nog geen 40 uitzag; "Yeah, but I moisturise, and been doing that for over a decade."

So do I en ook mij schat men steeds minstens 10j jonger.
Ik wil geen schuurpapier gevoel geven aan de vrouw(en) die ik liefkoos

Steve_M 15 oktober 2011 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5745108)
So do I en ook mij schat men steeds minstens 10j jonger.
Ik wil geen schuurpapier gevoel geven aan de vrouw(en) die ik liefkoos

Ja maar, jij pijpt ook mannen, dat lijkt mij dan weer significanter dan moisturizer gebruiken.

Ke Nan 15 oktober 2011 15:18

Ik ben bijna altijd ongeschoren, slaap te weinig, regelmatig een glaasje wijn, op tijd en stond een blonde Leffe, rook twintig sigaretten per dag en mij schatten ze ook tussen de 5 �* 10 jaar jonger. Ik eet wel vrij gezond en speel af en toe Empire Total War.

From_Vlaanderen 15 oktober 2011 15:47

Droog scheren is veel te pijnlijk

kelt 15 oktober 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 5745143)
Ik ben bijna altijd ongeschoren, slaap te weinig, regelmatig een glaasje wijn, op tijd en stond een blonde Leffe, rook twintig sigaretten per dag en mij schatten ze ook tussen de 5 �* 10 jaar jonger. Ik eet wel vrij gezond en speel af en toe Empire Total War.

Jaja,maar in het kostuum van Groot-Vizier van het Rijk Turan staat dat best wel stoer zeker,zo een "grauw smoel" ? :mrgreen:

Ke Nan 15 oktober 2011 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 5745165)
Jaja,maar in het kostuum van Groot-Vizier van het Rijk Turan staat dat best wel stoer zeker,zo een "grauw smoel" ? :mrgreen:

Dat is evident, beste kelt. Mijn karakteristiek doch fraai gelaat accentueert eveneens de uitdossing. Het is een wederzijdse versterking. Je zal het zelf wel ervaren eenmaal je het tenue van de gouverneur van Vlaanderen zult dragen.
En aan iedereen die mij weinig flatteuse fysieke complimenten toewerpt, zeg ik: 'Off with their heads!"

Quorn 15 oktober 2011 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5745142)
Ja maar, jij pijpt ook mannen, dat lijkt mij dan weer significanter dan moisturizer gebruiken.

Liefkozen /= pijpen en vrouwen pijpen lijkt me nogal moeilijk :-P

Quorn 15 oktober 2011 17:20

Citaat:

Als je net 25 bent geworden lijkt me dat eerder pijnlijk (runs off to save his head ))

Ratatosk 15 oktober 2011 18:06

Citaat:

:thumbsup:

Pelgrim 15 oktober 2011 18:38

Een echte vent houdt zich niet bezig met gezever over wat voor jeanetten is en wat niet.

Mam 15 oktober 2011 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5745103)

Ge hebt er die daarbovenop nog allerlei maskertjes gebruiken.

Quorn 15 oktober 2011 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5745406)
Ge hebt er die daarbovenop nog allerlei maskertjes gebruiken.

Je zou, veur de lol, je gezicht ns moeten wassen en drna gezichtsreiniger gebruiken op wit watdoekje en zien welke kleur da heeft ...

Mam 15 oktober 2011 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quorn (Bericht 5745415)
Je zou, veur de lol, je gezicht ns moeten wassen en drna gezichtsreiniger gebruiken op wit watdoekje en zien welke kleur da heeft ...

Been there, done that. :-P

Weyland 15 oktober 2011 19:10

Scheren is voor mietjes. Waar is de tijd toen baarden nog aanvaardbaar waren; verzorgde baarden weliswaar...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be