![]() |
Ontwerp eens een aardekrabber
Straks leidt de modale Mexikaan
een levenslang ondergronds bestaan. Hij plant warempel een nieuw soort tempel voor een Azteek-cultuur op de maan. ![]() Wie heeft Montezuma nog gezien ? |
Dat van de maan, dat begrijp ik niet goed.
Is er soms iemand die weet hoe dat moet? Dat Mexicanen vluchten in een gat in de grond lijkt me logisch met hun criminaliteit en drugstront. |
Jij met je Forumreglement-overtredingskwaal
Deze draad moet in ander subforum geplaatst Dat komt ervan met al je limerick- haast Dit is zonder meer forum Internationaal |
Puik idee voor commerciële ruimten en kantoren waar uitzicht minder belangrijk is!
Wel iets te claustrofobisch als woonconcept denk ik. Maar qua urbanisatie en leefbaarheid is dit fantastisch. |
Citaat:
|
Tot 300 meter onder de grond? Lijkt me benauwend en, euh, liever niet zolang ik nog leef.
|
Citaat:
|
in elk geval
voor - aardwarmte - vraagt geen zware dragende structuur, in de zin dat een skyskraper windbestendig/aardbeving bestendig moet zijn - geen 9/11 probleem nadeel - claustrofoob - licht tekort dat is ook zeker - overstromingsprobleem, of probleem met insijpelend vocht zal wel schering en inslag zijn dat wordt dus permanent pompen, - idemdito afvalwater, stront alles moet uit de put gepompt worden ziet er mij ideaal uit als gevangenis. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie als een mol in een gat in de grond wil wonen Moet ook sijpelwaterbestendigheid vertonen Tenzij hij het als bronwaterbevoorrading opving. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor PARKING LOT is het nog net goed. |
kweet ook niet waarom we altijd als mollen en konijnen zitten te graven
gewoon 6 lagen boven de grond voor het verkeer. Met gewoon 6 lagen in twee richtingen die elaar nooit ontmoeten... zo simpel dus je hebt geneen kruispunt en je hebt geneen vrachtwagen/trein die het pad kruist van een auto.. dus volledig perfect gescheiden verkeer dan komt de bovengrondse laag, 6de verdiep in princpe, daar begint de stad. de winkelzone. Dus een grote groene zone waar je kunt wandelen. en uiteraard ook overdekt wandelen, en dan een hele rits segway's die je mag gebruiken om u te verplaatsen Dan zet je daar mooie zongeorienteerde skyskrapers tot 50 verdiepen hoog, waar dus de mensen wonen, zeg maar 500 woongelegendheden per gebouw. En je bouwt zo de stad een blok met een keer uit. |
Citaat:
|
Citaat:
ga voor ervandoor |
Citaat:
|
Citaat:
de gloed van uw scherm geeft toch genoeg licht ? |
Citaat:
|
Citaat:
zei mijn oom en ging ondergronds zonder ons |
Citaat:
of pillen slikken, wat denk je dat ze in een sub doen die een paar maand onder water steekt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be