Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bedankt INDIGNADOS..... Brussel kan nagenieten van uw doortocht ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161810)

DONG ZHUO 16 oktober 2011 22:18

Bedankt INDIGNADOS..... Brussel kan nagenieten van uw doortocht !

1 Bijlage(n)
Bij deze wil ik ALLE "Indignados" bedanken voor het vernielen van de bank-automaten in het centrum van Brussel, t'was dus weer de "gewone" man in de straat die ervoor kan opdraaien, als je vandaag in Brussel centrum centen uit de muur wou halen kon je er donder op zeggen.... ongeveer alle betaalterminals in het centrum werden door deze bende idioten naar de kl*ssen geholpen, volgekliederde schermen en klavieren met hier en daar de nodige eieren en andere etenswaren in de biljettenverdelers..... daar sta je dan als brave burger die tijdens zijn lunchpauze (ja sommige mensen werken op zondag) vlug wat geld wil afhalen om een broodje te kopen ! kunnen ze niet betogen MET respect voor andermans goed ?
indien ze één gram verstand in hunne ketel hebben zouden ze toch moeten weten dat ze door het verklooien van een ATM géénen enkelen bankdirecteur of politieker kunnen deren !:evil:

eno2 16 oktober 2011 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO (Bericht 5747223)
Bij deze wil ik ALLE "Indignados" bedanken voor het vernielen van de bank-automaten in het centrum van Brussel, t'was dus weer de "gewone" man in de straat die ervoor kan opdraaien, als je vandaag in Brussel centrum centen uit de muur wou halen kon je er donder op zeggen.... ongeveer alle betaalterminals in het centrum werden door deze bende idioten naar de kl*ssen geholpen, volgekliederde schermen en klavieren met hier en daar de nodige eieren en andere etenswaren in de biljettenverdelers..... daar sta je dan als brave burger die tijdens zijn lunchpauze (ja sommige mensen werken op zondag) vlug wat geld wil afhalen om een broodje te kopen ! kunnen ze niet betogen MET respect voor andermans goed ?
indien ze één gram verstand in hunne ketel hebben zouden ze toch moeten weten dat ze door het verklooien van een ATM géénen enkelen bankdirecteur of politieker kunnen deren !:evil:

Niet zagen
of we dragen
je tesamen naar buiten
met je bankiers-kornuiten

DONG ZHUO 16 oktober 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5747240)
Niet zagen
of we dragen
je tesamen naar buiten
met je bankiers-kornuiten

k'zal stoppen met zagen,
zodat ge mij niet hoeft te dragen....
en de sm**rlappen van de banken, ge moogt ze hebben allemaal,
zulke "vrienden" passen niet in mijn moraal !
voor iedere cent die ik vergaar,
draai ik mijn botten af nietwaar !:lol:

eno2 17 oktober 2011 00:20

Voor iedere cent waarvoor jij je botten hebt afgedraaid
hebben de bankiers gewoon in de bail-out ton gegraaid.
Je mag de indignados dus wel echt dankbaar wezen
dat ze een loopje nemen met de cash-machines van die mafkezen.

schietboog 17 oktober 2011 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5747357)
Voor iedere cent waarvoor jij je botten hebt afgedraaid
hebben de bankiers gewoon in de bail-out ton gegraaid.
Je mag de indignados dus wel echt dankbaar wezen
dat ze een loopje nemen met de cash-machines van die mafkezen.

Hadden ze dan niet beter de bankiers rechtstreeks getroffen door naar hun kantoor/huis te gaan en zich daar af te reageren ? Nu kl**en ze de man in de straat zodat het gewoon op goedkoop straatgeweld lijkt ipv. een protestactie.
Geen enkele "haut finance" man of vrouw gaat hier van wakker liggen maar ze verliezen wel elke kans op sympathie van de gewone burger.

van Maerlant 17 oktober 2011 08:57

Citaat:

Allez, de grote revolutionairen hebben alweer een overwinning op het establishment behaald :roll:

Herr Flick 17 oktober 2011 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5747538)
Allez, de grote revolutionairen hebben alweer een overwinning op het establishment behaald :roll:

Ja laat ons een paar dagen vieren zodat deze grote maatschappelijke revolutie voor eeuwig in ons collectief geheugen gebrand staat...

(hoe noemen die gasten ook al weer ? )

Fieseler 17 oktober 2011 09:46

Citaat:

Die anarchisten zijn laffe zeikerds....ze weten allemaal waar Dehaene, Stevaert, Davignon, Frère, Lippens, AlbertII en co wonen...maar neen...ze gaan lekker de slachtoffers van dat krapuul terroriseren...

Wat een bende gefrustreerde lafaards...deze aktie is zoals uw buurmeisje afmotten omdat ge op uw werk wordt gepest....

eno2 17 oktober 2011 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5747561)
Ja laat ons een paar dagen vieren zodat deze grote maatschappelijke revolutie voor eeuwig in ons collectief geheugen gebrand staat...

(hoe noemen die gasten ook al weer ? )

Anders-globalisten.

Ja, een mens zou eruit moeten gaan besluiten dat geen vreedzame beweging, hoe groot ook, de onvermijdelijke crashkoers van het criminele establishment kan aantasten.

eno2 17 oktober 2011 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 5747625)
Die anarchisten zijn laffe zeikerds....ze weten allemaal waar Dehaene, Stevaert, Davignon, Frère, Lippens, AlbertII en co wonen...maar neen...ze gaan lekker de slachtoffers van dat krapuul terroriseren...

Wat een bende gefrustreerde lafaards...deze aktie is zoals uw buurmeisje afmotten omdat ge op uw werk wordt gepest....

In de eerste plaats zijn het geen anarchisten, en zelfs geen onderlaag, maar voor een groot gedeelte mensen uit de middenklassen.

Terroriseren niks. Deze betogingen verlopen vreedzaam. Misschien is dat hun zwakte?

lombas 17 oktober 2011 10:15

Die HUB ziet er niet uit... Ocharme de mensen die dat moeten opruimen.

Nu klagen ze overigens nog dat ze geen zin hebben te voet naar Spanje terug te keren... Ach ja, België zal uiteindelijk hun trein/vliegtuig/busticket wel vergoeden zeker?

thefishdoesntthink 17 oktober 2011 10:22

Citaat:

Ik was erbij, prachtige momenten. Symbolische foto's. 'K heb wel geen eieren gesmeten. Als een mens zijn woede in deze tijd nog niet mag koelen op een bankautomaat, dan weet ik het ook niet meer. Ik werk ook op zondag, genoeg bankautomaten in de buurt me dunkt.
Ook schoon trouwens dat er niet écht iets kapotgemaakt is, 1 ruit is gesneuveld denkik. De politie liet ook mooi begaan, wat logisch is.

Bert Deckers 17 oktober 2011 10:22

De strijd tegen het kapitalisme kan ook anders!

eno2 17 oktober 2011 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 5747709)
Ik was erbij, prachtige momenten. Symbolische foto's. 'K heb wel geen eieren gesmeten. Als een mens zijn woede in deze tijd nog niet mag koelen op een bankautomaat, dan weet ik het ook niet meer. Ik werk ook op zondag, genoeg bankautomaten in de buurt me dunkt.
Ook schoon trouwens dat er niet écht iets kapotgemaakt is, 1 ruit is gesneuveld denkik. De politie liet ook mooi begaan, wat logisch is.

Bwa, 't zijn muggenzifters

eno2 17 oktober 2011 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5747710)

Citaat:

NEEN tegen de methodes die de linkse betogers gebruiken tijdens hun ‘marsen’ en die steevast leiden tot geweld en vandalisme.
De indignados zijn vreedzaam

Op rechts valt niet te rekenen voor
grondige democratische regulering van het kapitalisme

Liederik 17 oktober 2011 10:40

Citaat:

Als een mens zijn woede in deze tijd nog niet mag koelen op een bankautomaat, dan weet ik het ook niet meer.

OK, de volgende keer ik kwaad ben kom ik mijn woede koelen op uw huis / voertuig / pc met behulp van de inhoud van een beerkar?
:roll:

Bert Deckers 17 oktober 2011 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5747718)
De indignados zijn vreedzaam

Op rechts valt niet te rekenen voor
grondige democratische regulering van het kapitalisme

Wat versta jij dan onder vreedzaam?

En: http://www.hln.be/hln/nl/7980/nieuws...-in-Rome.dhtml

In Griekenland lieten de vreedzame Indignados ook van zich horen:

kameleon 17 oktober 2011 10:48

Citaat:

Een eigenaar mag nog altijd doen met zijn goederen wat hij wilt. Ok, afgezien van de andere 11 miljoen mede-eigenaren. Maar ja, wie zorgt nu voor zo een perverse constructie ?

thefishdoesntthink 17 oktober 2011 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5747753)
OK, de volgende keer ik kwaad ben kom ik mijn woede koelen op uw huis / voertuig / pc met behulp van de inhoud van een beerkar?
:roll:

Die bank behoort ondertussen toe aan alle Belgen dacht ik, dus in theorie heeft die menigte zijn woede gekoelt op hun eigen bezit. Hihi.

En trouwens ik heb jouw niets verkeerd gedaan, dus u hebt geen reden daarvoor me dunkt. Haal liever je geld van de bank en zet het bij Triodos of onder je bed als je boos bent.

Herr Flick 17 oktober 2011 11:01

Citaat:

De echte schuldigen aanpakken (politiek en dan nog vooral linkse politiekers) was wat te moeilijk zeker ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be