![]() |
Is de gemeentelijke holding failliet?
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ge...5118432757.htm
http://www.knack.be/opinie/columns/j...5118472139.htm Volgens knack is de gemeentelijke holding zo goed als failliet en is de kredietverlaging van België onvermijdelijk geworden... Zal dit geen invloed geven op de huidige regeringsonderhandelingen? |
Ik zie niet waarom dat invloed zou hebben bij de regeringsonderhandelingen, wat ik wel weet is dat ze zelf het land naar de verdoemenis aan't helpen zijn.
Maar ze doen maar hoor, hoe sneller de boel ontploft hoe liever |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je ziet toch zelf dat, eender wat we doen, we telkens sneller naar de afgrond draven? En dat, mijn beste, hebben we te danken aan onze politici die de woorden "de gewone man in de straat" en "spaargeld redden" alleen maar in de mond nemen om stemmen te ronselen. Een schande is het! Het kan allemaal de boom in, de blinde Vlamingen zullen het pas zien wanneer het echt ontploft, dus laat het maar komen, ik ben er klaar voor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel grote woorden en zakken lucht |
Citaat:
Wat België is: een belgicistisch profitariaat dat enkel uit is op geld van de hardwerkende vlamingen om het zuiders hangmatcultuur te blijven financieren. Wel, tommm, we zijn dat niet beu maar KOTSBEU!!!! Als die walen toch willen blijven profiteren, dat ze dan maar naar frankrijk vertrekken. Maar ik betwijfel of de fransen zo dom als de hedendaags vlaming gaat zijn om zich te laten uitpersen door een lui dominant volkje dat denkt een superieure taal te spreken. Van mij mag het ook failliet gaan, des te sneller dat de boel ontploft, en dat zal het ook. België is een tikkende tijdbom geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand heeft nog schulden of nog geld. Dus iedereen heeft evenveel spaarcenten. Dit wil je als communist bereiken niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem echter met de banken is als je er één laat failliet gaan dat ze allemaal mogelijk failliet gaan. |
Citaat:
Alleen al het feit dat we allen uniek zijn, maakt dit onmogelijk... Als je iedereen morgen een rode porsche kunt geven, ga ik niet content zijn met de kleur en mijne collega niet content zijn met de porsche. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zullen er nochtans moeten gaan aan werken... in plaats van te zaniken en alle schuld op anderen te steken...
Iedereen - hopelijk - volgens eigen daad- en draagkracht... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be