![]() |
Vlamingen blokkeren erkenning FDF in brussels parlement
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111017_115
Citaat:
Maingain is natuurlijk weer niet te spreken over die vlaamse blokkering. |
Citaat:
|
"Maar de Nederlandstalige partijen, op N-VA en Vlaams Belang na, weigeren voorlopig hun goedkeuring te geven."
Dus voor N-VA & VB is het wel goed? |
Maar de Nederlandstalige partijen, op N-VA en Vlaams Belang na, weigeren voorlopig hun goedkeuring te geven.
En toch zijn het die partijen waarop Mangain kapt, ik snap wel dat ze dat toelaten de kans is zo groter dat ze anders geen stemmen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga een belangenconflict inroepen als de Franstaligen eenzijdig het FDF erkennen binnen het Brussels parlement. En na mij gaat mijn buurman een belangenconflict inroepen, en daarna mijn schoonmoeder, en daarna mijn andere buurman. Of kan ik dit niet als Vlaming?? Zijn het alleen de Walen die dergelijke trucjes ter beschikking hebben? Scheiden van die boel ja, gedaan met het Waals gezeik.
|
calimero's
|
Citaat:
De kans dat het hierdoor kartel terug in ere wordt gesteld is hierdoor weer vergroot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk ben ik niet echt tegen een goedkeuring. Het kan toch niet dat 11 parlementsleden gewoon geen erkenning kunnen krijgen als fractie? Maar ik begrijp het standpunt van de meeste Vlaamse partijen ook wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog gekker is dat het MR zelf de oprichting van een FDF fractie steunt! Ze geeft daarmee nochtans zelf een heleboel postjes in de commissies op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be