Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Global Revolt: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161856)

corse 17 oktober 2011 18:14

Global Revolt:

Global Revolt: :lol::-D:lol:

CrossTalking with Pepe Escobar, Richard Sennett and Ambassador Terry Miller.

http://rt.com/programs/crosstalk/glo...w-authorities/

eno2 17 oktober 2011 18:25

Ik heb nog liever meme dan pepe:twisted:

thefishdoesntthink 17 oktober 2011 18:56

Russia Today is zone vette journalistiek, tegenpool FOXnews

Vigilante VL 17 oktober 2011 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 5748441)
Russia Today is zone vette journalistiek, tegenpool FOXnews

Ik durf wedden dat de Russen net het omgekeerde denken.

Trouwens, ik ben de tel ondertussen kwijtgeraakt van hoeveel keer RT iets ostentatief aankondigt en waarvan achteraf blijkt dat het weer een premature journalistieke ejaculatie was...

Celente, Jones, Rupert, Molyneux, Max Keiser,... Alle fringe alternatieve journalistiek en socio-economische apocalypsprofeten passeren er quasi wekelijks. Dat komt hun credibiliteit nu niet bepaald ten goede.

corse 17 oktober 2011 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5748562)

Trouwens, ik ben de tel ondertussen kwijtgeraakt van hoeveel keer RT iets ostentatief aankondigt en waarvan achteraf blijkt dat het weer een premature journalistieke ejaculatie was...

Celente, Jones, Rupert, Molyneux, Max Keiser,... Alle fringe alternatieve journalistiek en socio-economische apocalypsprofeten passeren er quasi wekelijks. Dat komt hun credibiliteit nu niet bepaald ten goede.

Ik dacht het al! uw punt? :lol::-D:lol:

Alsof Dewinter naast binnen zijn partij ook maar 1 pipo aan een jobke bij de overheid heeft kunnen helpen ... Da's meer iets voor de tsjeven, de saucissen en de smurfen.

Zwarte familie ... Idealistische mensen die zich laten betoveren hebben door de demagogen van de kerk e.a echte collaborateurs, waarvoor hun kleinkinderen 70 jaar na dato nog steeds worden gedemoniseerd?

Kaalscheren dan maar! :lol::-D:lol:

freelancer 17 oktober 2011 20:29

:lol:

Dat Tielebuys dat niet mag meemaken...

corse 17 oktober 2011 20:37

Dat Marx dit niet kon meemaken! :lol::-D:lol:

Kapitalisme Is Een Van De Weinige Zware Ziekten Die 120 Jaar Op De 99% Armen Is Uitgetest En Niet Op De 1% Elite? Er Komt Eindelijk Een Einde Aan! :lol::-D:lol:

Vigilante VL 17 oktober 2011 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corse (Bericht 5748596)
...What the fuck...

Zitten we hier op een discussieforum of een clubje voor autisten die niet om kunnen gaan met de observaties van een ander? Waar is de context, spast?

Ik heb de afgelopen jaren genoeg RT gekeken om door de saillante beelden van compilatietjes en de hyperkinetische commentaar te filteren van een stel bigotte Russen die bijna een parodie zijn op zichzelf.

Schijten op het Westen en het neo-liberalisme, terwijl er geen halvezool bij RT aan denkt om nog maar in de buurt van de Russische beerput te komen. De pot, de ketel, de splinter, den balk...

corse 17 oktober 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5748693)
Zitten we hier op een discussieforum of een clubje voor autisten die niet om kunnen gaan met de observaties van een ander? Waar is de context, spast?

Ik heb de afgelopen jaren genoeg RT gekeken om door de saillante beelden van compilatietjes en de hyperkinetische commentaar te filteren van een stel bigotte Russen die bijna een parodie zijn op zichzelf.

Schijten op het Westen en het neo-liberalisme, terwijl er geen halvezool bij RT aan denkt om nog maar in de buurt van de Russische beerput te komen. De pot, de ketel, de splinter, den balk...

Rechts is:

Mama, moderator, hij doet het weer, hij heeft mijn fopspeen (illusiekapitalisme) afgenomen.
Kan je hem niet bannen aub!

Moderator, hij doet het weer! :lol::-D:lol: persoonlijke aanval Nr.1. door Vigilante VL :lol:

corse 17 oktober 2011 21:05

Terzake nu:

The 99 per cent:

http://rt.com/programs/crosstalk/99-...treet-protest/

Vigilante VL 17 oktober 2011 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corse (Bericht 5748715)
Rechts is:

Mama, moderator, hij doet het weer, hij heeft mijn fopspeen (illusiekapitalisme) afgenomen.
Kan je hem niet bannen aub!

Moderator, hij doet het weer! :lol::-D:lol: persoonlijke aanval Nr.1. door Vigilante VL :lol:

In ieder geval hoop ik alvast voor u dat ge niet veel ouder dan 18 zijt, want deze zever is echt gênant ridicuul.

Nu ga ik nog iets aangenaams met mijn vrije tijd doen, want ik heb reeds genoeg minuten aan deze nonsens verdaan. De mazzel, spast.

corse 17 oktober 2011 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5748731)
In ieder geval hoop ik alvast voor u dat ge niet veel ouder dan 18 zijt, want deze zever is echt gênant ridicuul.

Nu ga ik nog iets aangenaams met mijn vrije tijd doen, want ik heb reeds genoeg minuten aan deze nonsens verdaan. De mazzel, spast.

Moderator, hij doet het weer! persoonlijke aanval Nr.2. door Vigilante VL :lol::-D:lol:

corse 17 oktober 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5748731)

Niet veel ouder dan 18, bedankt, :lol::-D:lol: pakt er ene op mijn koste a.u.b!

thefishdoesntthink 17 oktober 2011 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL (Bericht 5748562)

Bent u nog nooit de tel kwijtgeraakt bij de reguliere media?
Ik raak elk uur de tel kwijt.
RT durft tenminste.

eno2 17 oktober 2011 22:35

Citaat:

vigilante VL
want deze zever is echt gênant ridicuul.
Het is zijn systeem.

Hij lost zijn propaganda.

En als je hem ergens op weerlegt, antwoordt hij stelselmatig met ridicule zever.

Niet dat ik met jou veel compassie heb, gezien jouw eigen stijl.

corse 18 oktober 2011 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 5748841)
Bent u nog nooit de tel kwijtgeraakt bij de reguliere media?
Ik raak elk uur de tel kwijt.
RT durft tenminste.

Zeer juist!

corse 18 oktober 2011 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5748879)
Het is zijn systeem.

Hij lost zijn propaganda.

En als je hem ergens op weerlegt, antwoordt hij stelselmatig met ridicule zever.

Niet dat ik met jou veel compassie heb, gezien jouw eigen stijl.

Het scheel op uw eigen smoel krijgen:

[Occupytimessquare] 1 Marine vs. 30 Cops (Marine Wins)
http://www.youtube.com/watch?v=WmEHcOc0Sys

corse 18 oktober 2011 15:03

People power vs. wall street: U.S. october revolution?

http://rt.com/programs/spotlight/wal...er-revolution/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be