![]() |
Compensatie Pukkelpop: een regelrechte schande
Chokri doet het weer:
http://www.pukkelpop.be/nl/faq/tegemoetkoming Hoewel het zwart op wit op de achterkant van alle tickets stond betaalt PP niets terug. In de plaats krijgen de gedupeerden 30 of 60 eet-en drankbonnen. Een grof schandaal. De bonnen hebben ook geen vaste geldwaarde: 'heden' hebben ze een waarde van 2,5 euro. En nog straffer, die bonnen zijn opgesplitst over de drie volgende edities, dus je moet de drie komende jaar een ticket kopen. En nog zijn er mensen die Chokri heilig willen verklaren. Pijnlijk. |
Lol, hebben ze dat even goedkoop opgelost. Je bent dus al verplicht opnieuw naar PP te gaan, dat stomme festival met rotweer. En dan kan je enkel nog maar je geld recupereren in de vorm van die maaltijd en drankbonnetjes. Niet moeilijk als de prijzen van een maaltijd of drankje 7x zo hoog liggen als in de winkel.
Nice rip off van Chokri. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit principe zou ik gewoon klacht indienen.
|
En nog wat emotionele afzetterij erbovenop:
Citaat:
'De wereld wil bedrogen worden, laat haar dus bedrogen worden' |
Citaat:
|
Citaat:
Geen, pech voor hun. |
Citaat:
Reisorganisaties en vliegtuigmaatschappijen komen anders niet weg met een 'overmacht'-verhaal. En als er sneeuw ligt en ik kom te laat op mijn werk moet ik ook niet beginnen over overmacht: Citaat:
|
Citaat:
|
Wees blij dat er een compensatie komt. De hoedanigheid ervan is minder belangrijk.
|
Citaat:
De enigste compensatie is een terugbetaling. Het moet geen 100% aangezien het festival al bezig was maar een vergoeding van 80% moet er toch zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
U bent waarschijnlijk weer zo'n persoon dat graag opgelicht wordt en dan nog eens dank u zegt omdat ie opgelicht wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be