![]() |
Quid Dehaene?!
Quid Dehaene?
De zaak DEXIA krijgt met de minuut meer en meer een vies geurtje... Sommige 'tongen' beweren zelfs dat onze regering in lopende zaken wel eens in het herfstzonnetje zou kunnen komen te zitten... (gelukkig voor Yves Leterme is hij kortelings weg... Dat zal hij tenminste hopen)... |
Quid Dehaene?
Is die man nu nog niet met pek en veren bedekt? |
Citaat:
Meneer Dehaene blijft normaal zitten tot in mei 2012. Als ik iets te zeggen had, ik zou Dehaene zijn bezittingen aanslaan. :twisted: |
Citaat:
Maar als ik mijn gaspedaal even te ver indruk, behandelen ze mij als een moordenaar. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat het ons simpel houden hij heeft dexia bestuurd zoals hij daarvoor het land bestuurd heeft. Beide een immense puinhoop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie moet dan JL Dehaene vervangen in Dexia Holding ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De CD&V zit er vol mee. |
Citaat:
Je weet precies niet echt hoe het Belgische gerecht werkt? |
![]() |
Citaat:
Wie gelooft deze schijnheilige volks verlakker nog. Waarschijnlijk mag hij daarom in het even schijnheilige OESO orgaan vet betaald gaan zetelen. Waarschijnlijk betalen die hem een "intrede vergoeding" die hoger ligt dan zijn "uittredingsvergoeding", waar hij zo "grootmoedig" afstand van heeft gedaan. De schijnheiligheid ten top. |
Citaat:
Ik zie dat je jouw LImericks nu op Seniorennet publiceert! We kunnen dus samen kaarten in de oudjesclub aldaar! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be