Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Indignados in de val gelokt? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=161950)

giserke 20 oktober 2011 11:06

Indignados in de val gelokt?

Gisteren op schok geweest met een paar indignados in Gent.
Toen we babbelden over de vernielingen in het universiteitsgebouw, vertelden ze dat er plots een hele groep onbekenden zich vervoegden bij de groep van de Indignados, die verantwoordelijk waren voor het bekladen van de muren enzo.
Onderling werden deelnemers aangespoord geen vernielingen aan te richten, zowel in het park als in gebouwen.

Kunnen ze in de val gelokt zijn?

mkb 20 oktober 2011 11:27

Hoeveel posts voor de link met de N-VA gelegd word (of de Walen)? :lol:

Txiki 20 oktober 2011 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5753948)
Toen we babbelden over de vernielingen in het universiteitsgebouw, vertelden ze dat er plots een hele groep onbekenden zich vervoegden bij de groep van de Indignados, die verantwoordelijk waren voor het bekladen van de muren enzo.
Onderling werden deelnemers aangespoord geen vernielingen aan te richten, zowel in het park als in gebouwen.

Tuurlijk kan dat. Ik vond al dat geklad al vreemd.

Herr Flick 20 oktober 2011 11:34

Citaat:

Hebt ge die vernielingen goed bekeken, dat is niet gedaan door eventjes 10 man die wat keet komen schoppen he, ...

Alle muren van onder tot boven, ... komaan en die gasten hebben dan maar laten begaan, dus zijn ze even schuldig.

Txiki 20 oktober 2011 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5754014)
Hebt ge die vernielingen goed bekeken, dat is niet gedaan door eventjes 10 man die wat keet komen schoppen he, ...

Alle muren van onder tot boven, ... komaan en die gasten hebben dan maar laten begaan, dus zijn ze even schuldig.

1. Met drie mensen kan je een heel dorpscentrum volkladden (ik spreek uit ervaring).

2. Even schuldig? Zever. Moesten ze "tussenkomen", misschien? En dan ambras, eventueel vechten, nog meer leuke foto's en beelden om de boel in slecht daglicht te plaatsen. Beetje simpel, he man.

zebrapad 20 oktober 2011 14:09

Inderdaad
http://www.youtube.com/watch?v=pl3_4...eature=related

Tommm 20 oktober 2011 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5753999)

Het waren vast NVA leden die de vernielingen hebben aangebracht! ;-)

giserke 20 oktober 2011 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zebrapad (Bericht 5754348)

Zoals ik dacht, komen de bewijzen stillaan boven water.
Nu die zaak met dat afgeklopt meisje onderzoeken.

Liederik 20 oktober 2011 14:15

Citaat:

Kleuterklaspraat

Ze stonden erbij en keken ernaar zeker?

giserke 20 oktober 2011 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5754360)
Kleuterklaspraat

Ze stonden erbij en keken ernaar zeker?

Stierenstront.
Als daar een bende apen plots begint amok te maken kun je daar niks tegen beginnen.
Trouwens, het parket van Brussel schijnt interesse te hebben in het politieoptreden van vorige week in het Dexiakantoor.
Dit zaakje begint te stinken.

Herr Flick 20 oktober 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5754021)
1. Met drie mensen kan je een heel dorpscentrum volkladden (ik spreek uit ervaring).

2. Even schuldig? Zever. Moesten ze "tussenkomen", misschien? En dan ambras, eventueel vechten, nog meer leuke foto's en beelden om de boel in slecht daglicht te plaatsen. Beetje simpel, he man.

Als ze niet thuis waren is dat iets anders, maar kom we kunnen er wel van uitgaan dat er de nodige linkse onruststokers onder de misschien wel brave Indignados gezeten hebben. Ik schrok er in elk geval niet van dat die unief in een kraakpand veranderd is.

Je zult wel veel kunnen kliederen maar zo een puinhoop, dat is toch wel serieus de beest uithangen, ik heb ook al dingen afgebroken (die echt afgebroken moesten worden. ) maar daar kruipt toch wel wat energie in, en ik had daar ne zware voorhamer voor.

Herr Flick 20 oktober 2011 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5754368)
Stierenstront.
Als daar een bende apen plots begint amok te maken kun je daar niks tegen beginnen.
Trouwens, het parket van Brussel schijnt interesse te hebben in het politieoptreden van vorige week in het Dexiakantoor.

Als de flikken het gedaan hebben, mogen ze die vierendelen voor mijn part.

Fieseler 20 oktober 2011 14:33

Citaat:

sorry hoor...maar ik zie hier duidelijk de hand van het VB....:lol:

Liederik 20 oktober 2011 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5754368)
Stierenstront.

Plots? Als ge die fotos ziet is dat niet op een minuut of twee gebeurd.

Politie bellen misschien? "Hallo, hier zijn een bende vandalen bezig de unief / onze slaapruimte te slopen. Kunt ge iemand sturen?"
Maar waarschijnlijk ging dat niet omdat ze te druk bezig waren mee te doen of te supporteren?

giserke 20 oktober 2011 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5754692)
Plots? Als ge die fotos ziet is dat niet op een minuut of twee gebeurd.

Politie bellen misschien? "Hallo, hier zijn een bende vandalen bezig de unief / onze slaapruimte te slopen. Kunt ge iemand sturen?"
Maar waarschijnlijk ging dat niet omdat ze te druk bezig waren mee te doen of te supporteren?

Politie bellen? Als er mogelijks zelf flikken tussen zitten?
Dit zal gewoon te snel gebeurt zijn. Met een 20-30 man kun je in een uur tijd veel uitrichten.

Ambiorix1 20 oktober 2011 17:56

Citaat:

T'was te verwachten dat de nva hierachter zit.

Liederik 20 oktober 2011 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5754704)
Politie bellen? Als er mogelijks zelf flikken tussen zitten?
Dit zal gewoon te snel gebeurt zijn. Met een 20-30 man kun je in een uur tijd veel uitrichten.

Ze hebben nooit gebeld.

Geloof je nu echt zelf dat daar agenten tussenzaten? Dat agenten dat organiseren? Om het op die indignados te steken? Echt waar? :-)

Bobke 20 oktober 2011 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5754359)
Zoals ik dacht, komen de bewijzen stillaan boven water.
Nu die zaak met dat afgeklopt meisje onderzoeken.

Nu weet ik weer vanwaar ze mij bekend voorkwam.
Gezien in frituur "t'draakje"

den dinges 22 oktober 2011 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5754355)
Het waren vast NVA leden die de vernielingen hebben aangebracht! ;-)

Ik denk van niet.:-)
Wat wél dikwijls gebeurt op betogingen, is dat de politie in burger zich tussen de massa mengt, en met stenen en flessen naar de oproerpolitie begint te werpen. Daarna, voor dat hun collega's de aanval inzetten, verdwijnen zij discreet...
En d�*n worden de manifestanten uitéén geslagen en opgepakt.
Een oude truc, die ik al meer dan eens zien gebruiken heb .

den dinges 22 oktober 2011 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 5754391)
Als de flikken het gedaan hebben, mogen ze die vierendelen voor mijn part.

Het is verboden om flikken te vierendelen in België.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be