![]() |
Justin Bieber riskeert vijf jaar cel (=> zou)
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...jaar-cel.dhtml
Citaat:
|
Die wet is nog niet eens gestemd, en zal wel niet retroactief zijn.
|
Ik begrijp het niet echt. Bieber heeft toch de Canadese nationaliteit? Wat gaan de VS doen - een internationaal opsporingsbevel uitvaardigen?
Lijkt me een beetje quatsch, maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu moet ik van dat ventje niets hebben, maar ik vind het schandalig dat Amerika nóg draconischer gaat worden met hun auteursrechtenfetisj.
Hij covert een liedje, en schrijft er duidelijk bij dat het van iemand anders is... Amerika heeft van een goed gegeven (auteursrechten) een schandalig dwangmiddel gemaakt. Alles voor het geld... |
Veel heisa om niets.
het wetsvoorstel si toch duidelijk, wie auteursrechtelijk materiaal copieert en dit op het internet zet en er commercieel winst uit maakt is strafbaar. Het is gewoon een aanvulling van de bestaande wetgeving die uitgebreid wordt ivm neiwue media zoals internet. Justin Bieber riskeert helemaal geen gevangenisstraf. immers waren zijn covers op youtube geen commerciële praktijken. |
De VS heeft het geld in de pocket van Justin geroken. Sommigen hebben echt helemaal geen eergevoel...
|
Zijt maar zeker dat den Bieber als hij de nodige royalties ophoest niet teveel te vrezen zal hebben, uiteindelijk moeten die gecoverde bands misschien wel content zijn dat hij hun materiaal even opraapt, en het op die manier terug in de playlists doet belanden.
|
|
Dus nogmaals:
Citaat:
|
Citaat:
|
steek hem in den bak! En laat hem zepen oprapen in de douches
|
Als ze hem zo niet bij z'n immatuur piemeltje hebben, dan moeten ze hem maar via de Patriot Act voor auditief terrorisme aanklagen.
|
Citaat:
![]() ![]() Toch nog wachten tot wanneer de paparazzi hem echt bij zijn pietje hebben :-o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be