![]() |
Vlaamse technieker gediscrimineerd vanwege afkomst
Dit lijkt me een zuiver geval voor het CGKR.
Citaat:
hier zou het CGKR toch onmiddellijk in gang moeten schieten? Als Luminus mij een technieker stuurt om iets dringend te komen herstellen en ik stuur die mens wandelen omdat het een Marokkaan blijkt te zijn, dan wordt ik toch ook vervolgd wegens discriminatie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier gaat het over een PERSOONLIJKE discriminatie van iemand omwille van zijn afkomst. Melden aan: www.diversiteit.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlamingen die zoiets zeggen moeten bij mij ook niet binnen. klaag mij ook maar aan bij het CGKR |
Citaat:
|
Citaat:
"wie haat zaait, zal geweld oogsten" |
Citaat:
|
Citaat:
Stop aub met grote groepen normale burgers te marginaliseren om het gedrag van enkelen. Of zijn alle Belgen pedofielen, kindermoordenaars en psychopaten omdat hier een Dutroux, een Ronald Janssen, een Van Gelhuwe of pedofiele geestelijken rondlopen? |
Citaat:
welkom op mijn negeerlijstje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef de blaam aan de Franstalige politiekers en aan de Franstalige pers.
Zij roepen bestendig dat deze of gene Vlaamse politieker of Vlaamse partij 'een gevaar' zijn, op een boot gezet moeten worden ... zij kondigen bestendig af dat een groot deel van Vlaanderen fascistisch is enz. enz. (daarbij ondersteund door uitspraken als die van De Gucht met zijn mestkevers, van De Croo met zijn mentaal gehandicapten ...) Dan moet je niet verschieten dat eenvoudige Waalse mensen daarop gaan overreageren. (en dat alles heeft één gevolg: de kloof tussen de twee landen wordt alsmaar dieper en breder ...) |
Citaat:
|
Citaat:
en wie gaat bepalen wie haat heeft gezaaid? tegen wie allemaal mag men nog geweld gebruiken? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be