Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom aandacht geven aan nutteloze BV's? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162042)

Frost 21 oktober 2011 10:28

Waarom aandacht geven aan nutteloze BV's?

Elke dinsdag of woensdag liggen de meeste nieuwe weekbladen in onze krantenwinkel. Mijn abonnement op Humo heb ik jaren geleden al opgezegd aangezien het blad jaar na jaar slechter is geworden. Ik zou het wel nog eens kopen als er een interessant artikel in staat. Als er een of andere acteur, actrice, omroepster op hun cover staat dan is het voor mij al duidelijk dan koop ik het blad niet. Humo wil zich profileren als een kwaliteitsweekblad. 'k Vraag me eigenlijk af waarom ze dan eigenlijk aandacht willen schenken aan een omroepster, een acteur of actrice die enkel beroemd is in onze contreien of whatever. Waarom moet een kwaliteitsblad die mensen interviewen en wat is daarvan de meerwaarde?

Cynara Cardunculus 21 oktober 2011 10:32

Zo komt Joyce De Troch toch nog eens in het nieuws als haar vriend deze zomer de inhoud van een ijsemmer over Jan Hoet kieperde. Dat is toch wereldnieuws nietwaar?

En cougar Demi Moore is mager omdat haar man vreemdgaat! dit mag je toch niet missen?

En Bierberke kan eventueel misschien ooit in de toekomst in den bak gaan zitten als het wetsvoorstel erdoorkomt dat hij in het verleden iets gedaan heeft waar ze nu voor gaan stemmen dat het misschien wel niet mocht. Mis d�*t maar eens!

mkb 21 oktober 2011 10:50

De reden daarvoor is simpel, dat verkoopt gewoon goed. Ik heb ook mijn Humo abonnement een tijd terug stopgezet om dezelfde reden. Het enige wat ik nu nog lees is de Knack.

Mam 21 oktober 2011 10:54

Demi Moore, Kutcher en Bieber zijn dan ook geen Vlamingen.

eno2 21 oktober 2011 11:02

Ik schenk geen aandacht aan BV's

Alléz, alleen aan Wouter de Vriendt, die heb ik een paar e-mails gestuurd, en antwoord gekregen.

vlijmscherp 21 oktober 2011 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5756008)
Zo komt Joyce De Troch toch nog eens in het nieuws als haar vriend deze zomer de inhoud van een ijsemmer over Jan Hoet kieperde. Dat is toch wereldnieuws nietwaar?

En cougar Demi Moore is mager omdat haar man vreemdgaat! dit mag je toch niet missen?

En Bierberke kan eventueel misschien ooit in de toekomst in den bak gaan zitten als het wetsvoorstel erdoorkomt dat hij in het verleden iets gedaan heeft waar ze nu voor gaan stemmen dat het misschien wel niet mocht. Mis d�*t maar eens!

hoe weet jij dat allemaal? 8O

SDG 21 oktober 2011 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5755999)
Elke dinsdag of woensdag liggen de meeste nieuwe weekbladen in onze krantenwinkel. Mijn abonnement op Humo heb ik jaren geleden al opgezegd aangezien het blad jaar na jaar slechter is geworden. Ik zou het wel nog eens kopen als er een interessant artikel in staat. Als er een of andere acteur, actrice, omroepster op hun cover staat dan is het voor mij al duidelijk dan koop ik het blad niet. Humo wil zich profileren als een kwaliteitsweekblad. 'k Vraag me eigenlijk af waarom ze dan eigenlijk aandacht willen schenken aan een omroepster, een acteur of actrice die enkel beroemd is in onze contreien of whatever. Waarom moet een kwaliteitsblad die mensen interviewen en wat is daarvan de meerwaarde?

Omdat de mensen dat zelf willen: brood en spelen. Kijk zelf maar in de trein naar wat de mensen rondom je in hun krant aan het lezen zijn: veelal zijn dat de showbiz- of de sportkaterns. Of waar de gesprekken over gaan in de koffiepauzes. Niet over de politiek, de slechte economische toestand in de wereld of over het proces Janssen, maar over 'Mijn Restaurant' of de tieten van Lesley-Ann Poppe.

Frost 21 oktober 2011 12:23

Om de zoveel tijd bracht Humo altijd wel eens een ophefmakende reportagereeks uit. Niet altijd even juist, maar goed :). Ik vraag mij dan af wat er zo interessant is aan het leven van de BV? Vroeger kon je het enkel lezen in Dag Allemaal of de TV Story maar Humo is al enkele jaren in hetzelfde bedje ziek. De P Magazine vind ik wel nog redelijk te pruimen.

van Maerlant 21 oktober 2011 13:06

Ik zie weinig verschillen tussen Humo en Dag Allemaal. Het enige dat ik tegenwoordig nog in Humo lees, zijn de Jeroom-cartoons.

van Maerlant 21 oktober 2011 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5756241)
Om de zoveel tijd bracht Humo altijd wel eens een ophefmakende reportagereeks uit.

De zaak Notaris X was een van die hoogvliegers :lol:

Ratatosk 21 oktober 2011 13:18

Ik vind het leuk om te lezen, niet omdat ze interresant zijn maar eerder van hoe dom ze zijn.

Frost 21 oktober 2011 15:21

Het boek Wereldberoemd in Vlaanderen zelfhulpgids voor het BV-schap is toch een aanrader.

Dronkoers 22 oktober 2011 09:44

'k Lees enkel de Zytholoog. Daar staat tenminste nog iets interessants in :-)

Ratatosk 22 oktober 2011 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 5757444)
'k Lees enkel de Zytholoog. Daar staat tenminste nog iets interessants in :-)

Zou je beter niet de reclamefolder van de Shoe-Discount lezen?

SDG 22 oktober 2011 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5757471)

Het is momenteel bottentijd, he.

Ratatosk 22 oktober 2011 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5757474)

Bottekes voor Dronkoers.

Dronkoers 22 oktober 2011 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5757471)

Der staat niks boeiends in nu :-(
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5757474)

:-D

Quorn 22 oktober 2011 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5756042)
De reden daarvoor is simpel, dat verkoopt gewoon goed. Ik heb ook mijn Humo abonnement een tijd terug stopgezet om dezelfde reden. Het enige wat ik nu nog lees is de Knack.

2
Knack, Science(tific American), CT mag, IT business,

http://www.world-newspapers.com/medicine.html

Quorn 22 oktober 2011 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5756332)
De zaak Notaris X was een van die hoogvliegers :lol:

Fuck ...da was lang geleden :cry:

Mam 22 oktober 2011 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5756346)
Ik vind het leuk om te lezen, niet omdat ze interresant zijn maar eerder van hoe dom ze zijn.

Bwa, je hebt anders ook veel gewone mensen die een BV'ke doen. Precies of bedriegen, auteursrechten schenden,... enkel iets voor beroemden is. Bij hen worden zulke zaken meestal gewoon uitvergroot.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be