![]() |
Waarom aandacht geven aan nutteloze BV's?
Elke dinsdag of woensdag liggen de meeste nieuwe weekbladen in onze krantenwinkel. Mijn abonnement op Humo heb ik jaren geleden al opgezegd aangezien het blad jaar na jaar slechter is geworden. Ik zou het wel nog eens kopen als er een interessant artikel in staat. Als er een of andere acteur, actrice, omroepster op hun cover staat dan is het voor mij al duidelijk dan koop ik het blad niet. Humo wil zich profileren als een kwaliteitsweekblad. 'k Vraag me eigenlijk af waarom ze dan eigenlijk aandacht willen schenken aan een omroepster, een acteur of actrice die enkel beroemd is in onze contreien of whatever. Waarom moet een kwaliteitsblad die mensen interviewen en wat is daarvan de meerwaarde?
|
Zo komt Joyce De Troch toch nog eens in het nieuws als haar vriend deze zomer de inhoud van een ijsemmer over Jan Hoet kieperde. Dat is toch wereldnieuws nietwaar?
En cougar Demi Moore is mager omdat haar man vreemdgaat! dit mag je toch niet missen? En Bierberke kan eventueel misschien ooit in de toekomst in den bak gaan zitten als het wetsvoorstel erdoorkomt dat hij in het verleden iets gedaan heeft waar ze nu voor gaan stemmen dat het misschien wel niet mocht. Mis d�*t maar eens! |
De reden daarvoor is simpel, dat verkoopt gewoon goed. Ik heb ook mijn Humo abonnement een tijd terug stopgezet om dezelfde reden. Het enige wat ik nu nog lees is de Knack.
|
Demi Moore, Kutcher en Bieber zijn dan ook geen Vlamingen.
|
Ik schenk geen aandacht aan BV's
Alléz, alleen aan Wouter de Vriendt, die heb ik een paar e-mails gestuurd, en antwoord gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Om de zoveel tijd bracht Humo altijd wel eens een ophefmakende reportagereeks uit. Niet altijd even juist, maar goed :). Ik vraag mij dan af wat er zo interessant is aan het leven van de BV? Vroeger kon je het enkel lezen in Dag Allemaal of de TV Story maar Humo is al enkele jaren in hetzelfde bedje ziek. De P Magazine vind ik wel nog redelijk te pruimen.
|
Ik zie weinig verschillen tussen Humo en Dag Allemaal. Het enige dat ik tegenwoordig nog in Humo lees, zijn de Jeroom-cartoons.
|
Citaat:
|
Ik vind het leuk om te lezen, niet omdat ze interresant zijn maar eerder van hoe dom ze zijn.
|
Het boek Wereldberoemd in Vlaanderen zelfhulpgids voor het BV-schap is toch een aanrader.
|
'k Lees enkel de Zytholoog. Daar staat tenminste nog iets interessants in :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Knack, Science(tific American), CT mag, IT business, http://www.world-newspapers.com/medicine.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be