Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Het is weer de schuld van Bart De Wever, hoor... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162066)

matthias999 21 oktober 2011 19:25

Het is weer de schuld van Bart De Wever, hoor...

http://www.vandaag.be/binnenland/815...-te-maken.html

Die mentaliteit van in het zuiden van het land is gewoon om van te huilen...

Mogen wij dan ook walen en moslims weigeren?? Ah, nee want dan worden we afgeschilderd als facisten of racisten.

En zoals altijd is het de schuld van ..............

De Wever!!!

Brakelaar 21 oktober 2011 19:38

http://forum.politics.be/showthread.php?t=162040

matthias999 21 oktober 2011 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar (Bericht 5757027)

Oei, sorry. Niet gezien.

Johan Bollen 22 oktober 2011 14:14

Gisteren hoorde ik een interview met de Belgische minister Reynders of Radio France International in mijn auto hier in La Paz.

Samengevat: De onderhandelingen duurden zolang omdat er met een separatistische partij niet te onderhandelen valt. Die separatistische partij besliste uiteindelijk zelf om niet meer mee te doen aan de onderhandelingen....nu is er dus geen probleem meer. Alles 'de schuld' van NVA.

Zou RFI er ook aan denken de NVA aan het woord te laten?...erg onwaarschijnlijk.

Bokkenreyder 22 oktober 2011 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 5757701)
Gisteren hoorde ik een interview met de Belgische minister Reynders of Radio France International in mijn auto hier in La Paz.

Samengevat: De onderhandelingen duurden zolang omdat er met een separatistische partij niet te onderhandelen valt. Die separatistische partij besliste uiteindelijk zelf om niet meer mee te doen aan de onderhandelingen....nu is er dus geen probleem meer. Alles 'de schuld' van NVA.

Zou RFI er ook aan denken de NVA aan het woord te laten?...erg onwaarschijnlijk.

Johan, waarom probeer jij als Vlaming dat daar niet recht te zetten? :evil:

4x10E6 22 oktober 2011 14:53

Citaat:

RFI is een regimezender?

jogo 22 oktober 2011 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5757011)
http://www.vandaag.be/binnenland/815...-te-maken.html

Die mentaliteit van in het zuiden van het land is gewoon om van te huilen...

Mogen wij dan ook walen en moslims weigeren?? Ah, nee want dan worden we afgeschilderd als facisten of racisten.

En zoals altijd is het de schuld van ..............

De Wever!!!

wat ik u zeg
't is één complot tegen den dikke

SDG 22 oktober 2011 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 5757893)
wat ik u zeg
't is één complot tegen den dikke

Je weet niet eens wie 'de dikke' is, man. Stop toch met dingen te papegaaien die je kent van horen zeggen maar waar je niets van afweet.

4x10E6 22 oktober 2011 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5757897)
Je weet niet eens wie 'de dikke' is, man. Stop toch met dingen te papegaaien die je kent van horen zeggen maar waar je niets van afweet.

Den dikke? Is dat niet de grote calimeriaanse gouwleider? De gemotoriseerde grasmaaiende manitou uit Berchem? De praetoriaanse populistische patser? De overwinterende overwinnaar? De veni vidi voider ?

suqar_7loe 22 oktober 2011 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5757011)

Wat hebben 'moslims' met deze draad te maken?

Ja kan altijd eens proberen hoor.

suqar_7loe 22 oktober 2011 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 5758083)
Den dikke? Is dat niet de grote calimeriaanse gouwleider? De gemotoriseerde grasmaaiende manitou uit Berchem? De praetoriaanse populistische patser? De overwinterende overwinnaar? De veni vidi voider ?

Komt die persoon niet uit Deurne ipv Berchem?

4x10E6 22 oktober 2011 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5758088)

Nee toch? Dienen dikken deurnse dalrymplefiel ofte monsieur plus que quatre-vingt pourcent? Hoe bestaat het!

peter1962 22 oktober 2011 19:24

Citaat:

Je was me voor :-) hij woont idd niet langer in Berchem maar wel in Deurne.

4x10E6 22 oktober 2011 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5758103)
Je was me voor :-) hij woont idd niet langer in Berchem maar wel in Deurne.

There goes the neigbourhood.

peter1962 22 oktober 2011 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 5758104)
There goes the neigbourhood.

De titel van dit draadje toont duidelijk aan dat het enkel is te doen om goedkoop sentiment �* la calimero op te wekken voor de nva en dus haar leider.

De neighborhood moet er enkel voor zorgen dat vlaanderens bekendste friturist ook nog wat media exposure krijgt. :mrgreen: nu hun BV klant niet langer langskomt.

filosoof 22 oktober 2011 20:04

Citaat:

Reynders duwde ook discreet het FDF buiten en toen kwam de doorbraak.

filosoof 22 oktober 2011 20:08

Citaat:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GE72V29K3

fonne 22 oktober 2011 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5758137)
Reynders duwde ook discreet het FDF buiten en toen kwam de doorbraak.

Reynders zag in dat hij het FDF niet langer kon vasthouden en koos voor de garantie op een belangrijke ministerpost in de regering die er misschien komt, al weet niemand wanneer dan wel. Charles Michel krijgt duidelijk goede raad van zijn macchiavellistische papa Loulou. Verdeel en heers.

fonne 22 oktober 2011 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5758146)

Toch maar minnetjes voor een toekomstig president van de Republiek Vlaanderen. Een te vaak verbouwde oude dokterswoning. Dan heeft Rik Daems duidelijk een betere smaak (en vooral: veel meer geld, Ø-VLD graaiers moeten niet onderdoen voor hun SP.A companen).

4x10E6 22 oktober 2011 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5758146)

Schoon verdiepen, om te oefenen, op overvloed. Duimen maar dat er geen compluvium bij die kast kwam.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be