![]() |
Toegelaten beledigingen
Als je 'beledigingen' ziet die toegelaten worden door de moderatie. dan kan je ze hier kwijt.
Op die manier weet ge hoe ver ge moogt gaan zonder bestraft te worden. Ik zal beginnen 'Moge je rotten in hel' http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=10975 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoog tijd dat iemand gebannen wordt, zo te lezen.
|
Nog iemand de indruk dat dit op een persoonlijk topic begint uit te draaien?
Waar zit die moderatie hier eigenlijk? |
Eigenzinnig mag alles.
Het is mijn seriële bully nr 3 Quorn heb ik gedreigd nr5 toe te kennen Maar die eer ken ik normaal slechts iemand na een paar jaar bully-en toe. Overigens is dit een drie of vierdubbeldraad. |
Onze Forum-limerick -dichter
Citaat:
Citaat:
Hij houdt zelfs een logboek bij van mijn kwatrijn-gestalk om mij bij justitie mee aan te kunnen klagen:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is er een van. Het verwondert mij dat dit geen bpn opleverde, want moderatie schijnt over een zesde zintuig te beschikken voor verfijnd geformuleerde biijna-beledigingen terwijl ze over de grove repetitieve cliché´s en de fabrieksmatig gefabriceerde drollen gemakkelijk heenstappen. |
Citaat:
|
iemand schrijft "de bal is rood" Arti vraagt " waar schrijf jij dat de bal rood is " en quote tevens de schrijver:silly: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Linkjes toevoegen ivm context schatje |
Een beetje lief zijn voor elkaar. Eén van mijn voornemens voor 2012 is iedereen aan te spreken met 'schat'.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be