![]() |
De export van eerwraak naar Canada
Mohammad Shafia, een Afghaanse man in Canada, heeft zijn ex-vrouw en zijn drie jonge dochters omgebracht omdat ze met jongens omgingen en geen hoofddoek droegen. Nu wordt nogal eens gezegd dat eerwraak niet specifiek islamitisch is. Shafia beweerde echter dat hij zijn rebellerende kinderen en ex-vrouw had vermoord omdat ze de islam verraden hadden. Ik zou zeggen dat de islam mensen berooft van hun natuurlijke gevoelens. Want een vader die zijn kinderen dood handelt tegennatuurlijk. Ik krijg van zulke berichten altijd een aanval van multiculti walging.
Citaat:
|
Ge moogt de Islam er niet bij betrekken, dit is een misdaad begaan door iemand die geestesziek is, of die de waarden en normen van de Islam niet begrijpt. (wat op't zelfde neerkomt)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zou de imam nog nooit eens gepreekt hebben om dit uit de Afghanen hun hoofd te praten door te zeggen dat Allah dat niet wil? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan is het wel een ziekte die momenteel 1.5 miljard mensen treft... |
Citaat:
Maar toch even de hypocrisie aangeven van sommigen. Als een voorstander van discriminatie (ik weeg mijn woorden) iets verschrikkelijks doet, dan is dat niet omdat die voorstander is van discriminatie, maar dan is de man ziek (Breivik bv). Als een Moslim iets verschrikkelijks doet, dan is dat omwille van de islam. En dit is maar een van de vele spreidstanden die voorstanders van discriminatie hier ten toon spreiden. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een blinde ziet het verschil, een poco niet? Niet dat ik het verwacht van iemand die het bloederig afmaken van bejaarden probeert goed te praten....:evil: http://forum.politics.be/showpost.ph...79&postcount=1 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Indien men volgeling is van een religieuze ideologie waarbij wordt opgelegd om andersgelovigen netjes de keel over te snijden, "overspelige" vrouwen de dood in te jagen (ja hoor, staat in de gebruiksaanwijzing), dan lijkt er me weldegelijk een oorzakelijk verband te zijn tussen de handelingen van de volgelingen en de aanwijzingen in het boekje. Breivik kan zich niet baseren op gelijkwelk boekje om de daden die hij pleegde te verantwoorden. Iemand die méént dat hij zulke daden moet plegen op basis van eigengemaakte gevolgtrekkingen, is psychisch niet helemaal in orde. Niet dat hij ontoerekeningsvatbaar is, maar dat is Janssens ook niet. |
Citaat:
Je zou niet alleen je woorden moeten wegen, maar gewoon eens lezen wat er staat, voordat je weer voor de zoveelste keer, zoals nu, een blunder van jewelste begaat. Citaat:
Kijk, zo: ![]() |
Citaat:
Is hij 'ziek' verklaard? Wie wil hem dan graag 'ziek' hebben? Doe daar eens 'n link van...en terwijl je toch bezig bent, doe ook eens wat linkjes van citaten van Wilders, Dewinter e.d. waar zij, in hun schrijfsels of uitspraken, aanzetten tot 't vermoorden van kinderen? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hij verantwoord zijn daden via de meningen van mensen zoals FDW en Wilders. |
Citaat:
Citaat:
Lees er alvast de originele draad eens op na van de man zijn exploten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Geef daar dan maar eens een bronnetje en linkje van; een citaat van Breivik waar hij zich direct op de meningen van bijvoorbeeld een Filip Dewinter en een Geert Wilders beroept. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be