![]() |
Reisadvies
Iemand laatst nog in Griekenland geweest??
|
Een tante van mij.
Dat was enkele maanden geleden. Door een staking is haar vakantie met 2 dagen ingekort. Dat noem ik geluk hebben, nu zou ik het niet doen. |
Wij zijn in juni 12 dagen geweest. Eerst 5 dagen Athene en dan relaxen op Rhodos. In Athene waren er stakingen. Juist voor de grote vakantie teruggekeerd. In Athene waren er protesten en zeker niet gewelddadig. Protesten situeren zich voornamelijk in het politieke hart van Athene. Zonder problemen geland en kunnen opstijgen te Athene. Ook in Rhodos op tijd aangekomen en op tijd kunnen vertrekken. Op de dag van vertrek was er een grote staking in Griekenland, maar die vinden vooral plaats op het Griekse vasteland. Ik zou me daar alvast niet door laten afschrikken. Economische crisis of niet, Griekenland blijft een prachtig land met een heerlijk klimaat. Het enige nadeel is dat Griekenland peperduur is geworden in vergelijking met tien jaar geleden. Wij zijn er tien jaar geleden ook geweest en toen was alles spotgoedkoop maar nu ..
|
Kennissen zijn er een paar weken geleden geweest en die hadden maar 5 uur vertraging in het toekomen en terugkeren.
|
ik ken iemand die er nu zit voor 't werk, en die probeert al d�*gen naar huis te komen, maar niemand kan erin of eruit...
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar kan je denk ik rechstreeks met SN naar Brussel ? |
Als ge gaat doe van mij de groeten aan Loukanikos ^^
|
Citaat:
|
In april geweest, flink wat showspektakel gezien van de politie - en ook wat handgemeen (ze worden nogal nijdig als je fotografeert).
Voor de rest zie ik niet in waarom je naar Athene zou gaan. Erg lelijke stad, vervallen, duur geworden, onvriendelijke mensen (je zou voor minder). |
Heeft er iemand wat reisadvies voor Soedan en Pakistan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is het in Tunesië toeven voor de toerist?
Zijn ze blij met de klandizie? Hoewel ik vroeger ook best onaardige typen tegenkwam. |
iemand ervaring met Cuba ?
|
Citaat:
Of een auto huren en de bijzonder lange rit aanvatten door de Balkan, en dan bij de eerste de beste luchthaven dien auto droppen en wegvliegen. We kunnen misschien ook een airbus van de luftwaffe sturen, maar als ik moet kiezen tussen een griekse vissersschuit of den airbus van de glorierijke belze luftwaffe, dan koos ik toch voor die boot denk ik. |
Citaat:
Ik zou beide gewoon afraden en iets anders kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be