![]() |
"België heeft economische data mogelijk vervalst om in Eurozone te geraken"
|
En dan? De eurozone is zélf een en al vervalsing.
|
Iedereen
|
Bepaald niet verbazingwekkend gezien het onvoorstelbaar groot aantal politieke fraudeurs.
|
Meer info van apache:
http://www.apache.be/2011/10/europa-...n-controleren/ Maar terug naar België. De onderzoekers zoemen er zelf niet op in, maar opvallend is de afwijking tegenover de Wet van Benford die ons land doorheen de periode van 1999 tot 2009 laat optekenen. Die afwijking verschilt immers soms zeer verregaand van jaar tot jaar en wat belangrijker is: de afwijkingen vertonen een duidelijke samenhang met de coalitiewissels. Hoe hoger de afwijking hoe sterker het vermoeden dat er mogelijk geknoeid is met de cijfers. Opvallend is hoe de onderzoekers vooral in de regeerperiode van paars sterke afwijkingen registreren. ![]() |
(verwijderd, zelfde gepost als wesley)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu dit is geopenbaard zullen de omkoopbare cijfermannetjes er wel rekening mee gaan houden zodat ze niet meer betrapt kunnen worden. Eigenlijk jammer. Maar misschien kunnen er zo eerst nog heel wat bedrijven en instanties worden ontmaskerd. |
En dan de Gucht gisteravond met een grote muil horen zeggen, :
" je zal volgend jaar nog naar je vakantiebestemming kunnen met de euro... " wel ik ben daar nog niet zo zeker van... |
Citaat:
Citaat:
|
Wet van Benford? :? :?
"Newcomb was al tot deze formule gekomen, maar hij had haar niet tot natuurwet verheven. Benford beschouwde zijn vinding wel als zodanig. Hij deed zelfs een poging zijn wet uit de natuur te verklaren. Volgens hem lag het in de aard der dingen dat zijn wet opging. " http://www.vanmaanen.org/hans/boeken...or-Frank-49575 Wishful thinking van iemand die naambekendheid wil, IMHO Enfin, de volgende factuur die niet met 1 begint weiger ik met melding "Wet van Benford" :lol: |
was te denken onder VHS!
iedereen wist dat de begroting op geen klote trok toen! |
Citaat:
|
Op mijn werk is elke dag bewezen dat je met cijfers alles kunt bewijzen, in de ene of in de andere richting.
Dit gezegd zijn is er niets zo makkelijk als cijfertjes manipuleren. Dit gebeurt overal, in elk land en in elk bedrijf. Dus ook in Duitsland. Ik ben in mijn job nog nooit een boekhouding tegengekomen, waarvan je over de ene of andere post niet serieus je bedenkingen kan hebben. De vraag stelt zich dan : wie belazert wie ? Uiteindelijk belazert iedereen zichzelf vroeg of laat. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be