![]() |
Volgens mij loopt het helemaal niet meer als gegoten...
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...sidenten.dhtml
Citaat:
Dat ze maar opassen of Sandertje de stekkerman zal zijn naam nog eens eer aan doen. |
ehm...wat moeten de Minister-Presidenten met een formateurtje aan tafel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Joost mag weten ,waar ze het over hebben. |
Citaat:
|
net ramptoeristen die zitten te smachten naar het volgende ongeval, om dan met gelukzalige glimlach te kunnen zeggen : "zie je wel". :roll:
Spijtig genoeg voor deze ramptoeristen ziet het ernaar uit dat de echte politieke partijen ondanks hun meningsverschillen alsnog een akkoord gaan maken. Daar zijn ze in elk geval goed naar op weg. |
Citaat:
Michel: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want al hun rondborstig geroep en stug gedrag hebben hun niets opgeleverd. Hun groot Opperhoofd die het deze keer allemaal eens ging regelen heeft de onderhandelingen verlaten als een lafaard met zijn staart tussen zijn benen, niet in staat ook maar één druppel water in zijn azijn te doen. De regering komt er en ze doet haar termijn uit. Spijtig voor u, maar leer ermee leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bemerk bij u (en anderen) dat het discours van "alle democratische politieke partijen" vervangen wordt door "alle echte" de "verantwoordelijke" partijen. Straks wordt ik wakker in een "de "enige" "echte" "verantwoordelijke" "democratische partij" wereld":evil: |
Citaat:
Stel je toch voor zeg, dat elke formateur/bemiddelaar/onderhandelaar/informateur/ontmijner enz de Minister-Presidenten gaat lopen ontbieden. Het zou een mooi zooitje worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een begroting kan je op een A viertje schrijven. Dat eeuwige gezeur van u. |
Citaat:
Waarom wijzig je dat? |
Citaat:
De voorakkoorden doen mij alvast hopen. |
Citaat:
Het vervolg van de geschiedenis zie je zo voor je. Daar heb je geen glazen bol voor nodig. |
Citaat:
Albert sloeg op 20 juli op de tafel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be