![]() |
omnivoren lager landen, wat eet u vandaag
eindelijk een topic voor de normale mensen, de modale omnivoor.
Niet alleen eten wij groenten, fruit en paddestoelen, ook datgene dat vroeger leefde duwen we met veel plezier door ons strot. Onder het motto van Luc Devos :" je moet lief zijn voor de dieren, maar als ze lekker zijn, mag je ze wel opeten" |
![]() welk stuk van de koe zal vandaag het uwe zijn? Of zal het varken zijn? Het schoonste der bjeesten ![]() of kippetje? ![]() of iets uit de zee? U zegt het maar |
Kip met rijst en groentjes wellicht.
|
![]() + ![]() |
Veganistisch gerecht 1
rijst, bonen, cocosmelksaus met curry Als omnivoor kan ik de prooidiervoedselketen doorbreken:cheer: |
Citaat:
![]() zwijgen, jij verstoorder van de natuurlijke voedselpiramide. Jij hebt al uw eigen topic voor uw ziekelijke eetgewoontes |
ik heb zin in steak vandaag, maar ik zal eerst zien wat ze nog op het menu hebben staan in het restaurant
|
Ik weet eigenlijk niet wat het vandaag wordt, als het maar uit een vierpotig herbivoor zoogdier komt is het goed.
Maar binnenkort gaan we wild gaan boefen, ... ik hoop dat er een schoon everzwijn kortletje op mijn taloor beland. |
Witte pensen.
(Maar van mij mogen het ook zwarte zijn, hoor !) |
Citaat:
- Lady GaGa |
Citaat:
|
Gagazilla is haar uitvaart al aan het regelen of wa ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
beschuit
|
Sebiet naar den ching-chang tijdens mijn pauze zie... Ik denk dat het pekingeend wordt of wel boeuf sauté �* l'ognion.
|
soja-yoghurt
|
Ontbijt: paar toastjes met eiersalade en een liter koffie. :oops:
|
Twee meergranenbroodjes
|
Waarom wordt van de sprinkhanenplagen geen proteïne gemaakt voor diereneters?
En wormen? De grond zit vol. 't Schijnt dat geroosterde insecten zo knapperig lekker zijn. Ipv verstandige en gevoelige dieren te kweken, te exploiteren, te slachten en te consumeren. Dat is lijk van je naaste familie lijken maken om ze op te eten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be