![]() |
"Niet-Europese vreemdelingen elf keer crimineler dan Belgen"
Citaat:
Zouden we toch ooit de exacte cijfers nog kunnen krijgen? (noteer: ook hier zijn de bipatride criminelen onder "belg" ondergebracht). Lees vooral de voorstellen van FDW:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=914 |
ik heb toch problemen met dat getal, zou willen zeggen dat alle algerijnen 2 misdaden plegen per persoon ?
|
Nee, alle Algerijnen plegen gemiddeld per persoon 1,82 misdrijven.
Dat wil niet zeggen dat iedere Algerijn misdaden pleegt. |
Citaat:
Wat opzich een onzinnige redenatie is. Misdaad loop = met de armoedegrens |
|
Citaat:
Had het draadje van Cynara niet gezien, anders had ik hier mijn accenten geplaatst. |
On topic : dat valt dan zeer goed mee, rekening houdend met het feit dat ze 25 �* 10000 keer armer zijn !
Welicht verklaart dit de Dexia-demarches van de regering : het is misdaadbestrijding door collectieve verarming !! |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand die in een faraway country zelfs veroordeeld is tot de doodstraf kan nauwelijks iets misdaan hebben. Het worden rare dingen dan: enerzijds probeert ge hier asiel te krijgen omwille van opgejaagd worden door uw land, anderzijds kunt ge dan hier nooit meer belg worden. Botst met enig gevoel voor rechtvaardigheid, en mss ook wel met hetgeen het VB écht wil bereiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we ervan maken: [*]Vreemdelingen die Belg willen worden mogen IN BELGIE nooit veroordeeld zijn tot een misdrijf waarop minstens drie maanden staat. |
Citaat:
En dit heeft ook niks te maken op welke manier de maatschappij misdaat moet tolereren. 't is te zegen niet tolereren. |
Citaat:
Nooit van "arm maar proper" gehoord? Tegenwoordig is het blijkbaar "arm DUS smerig, DUS crimineel". |
Hoeveel keer gaat ge soortgeijke draden openen? En verwachten dat men voorstellen van Dwinter leest? :?
|
Citaat:
Met dat verschil, de armoede van jou grootouders en de mijne was een algemene maatschappelijke trent uit die tijd, en geen uitzondering. |
Citaat:
Goei oplossing trouwens! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is geen misdaad. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be