Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van Besien doet een Dewinterke (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162256)

Cynara Cardunculus 26 oktober 2011 15:38

Van Besien doet een Dewinterke

of: Groen! doet een VB'ke als je dat liever hoort.

Was het niet FDW van Vlaams Belang die al jaren vragen voor "meer blauw op straat"? de fascisten!

Nu dat een veelplegerke bij het beoefenen van zijn hobby een werkongevalleke heeft gehad, vindt Van Besien toch ook dat er "meer blauw" moet zijn.....
Kan je het geloven?

Citaat:

BORGERHOUT - Groen!-voorzitter Wouter Van Besien wil meer politie op straat in Borgerhout. Volgens Van Besien kan men zo tegemoet komen aan het onveiligheidsgevoel bij ouderen. Dat zegt hij in Gazet Van Antwerpen.
"We hebben wel wijkteams, maar die zijn te vaak met andere opdrachten bezig”, zegt de Borgerhoutse districtsvoorzitter, de feitelijke burgemeester van Borgerhout.
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111026_072

Let op: waarschijnlijk vond VB (Van Besien dus) dat die oude opa enkel een onveiligheidsgevoel had toen hij met een schroevendraaier werd bedreigd.

't is maar een gedacht hé!

Oblique 26 oktober 2011 16:55

Is het niet vermoeiend als vb miltant te zien dat het volk niet echt om asiel maalt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5765155)

Was het niet FDW van Vlaams Belang die al jaren vragen voor "meer blauw op straat"?

Meer blauw én minder bruin zeker.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5765155)
de fascisten!

Goede beknopte analyse van het vb.

freelancer 26 oktober 2011 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oblique (Bericht 5765256)
Is het niet vermoeiend als vb miltant te zien dat het volk niet echt om asiel maalt?

Meer blauw én minder bruin zeker.

Goede beknopte analyse van het vb.

Bron? Link?

Oblique 26 oktober 2011 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5765263)
Bron? Link?

De vele draden die van haar hand opduiken die de indruk wekken dat "het leeft".

Afgezien daarvan, everyday life ;-)

De Brabander 26 oktober 2011 17:44

Op communautair vlak is Van Besien een even grote flamingant als Dewinter en de dikke.

mkb 26 oktober 2011 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5765300)
Op communautair vlak is Van Besien een even grote flamingant als Dewinter en de dikke.

:lolabove:

besluitloos 26 oktober 2011 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 5765300)

:lolabove: :rofl:

bgf324 26 oktober 2011 22:10

:rofl:

Om in te kaderen

Vigilante VL 26 oktober 2011 22:27

Ewel, Waater? Is medem eur sekosj gepikt geweurre den?

Zapatista 26 oktober 2011 22:35

Ik denk niet dat dat meer blauw veel zal uitmaken, die schroevendraaier was reeds bekend bij de politie en al meerdere keren aangehouden. Wat misschien wel een effect kan hebben is het verhogen van de straffen voor veelplegers of iets dergelijk. Meer blauw op straat zal inderdaad wel iets of wat het 'onveiligheidsgevoel' weghelpen, maar of het in de werkelijkheid veel verschil zal maken durf ik te betwijfelen.

Xenophon 26 oktober 2011 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5765741)
Ik denk niet dat dat meer blauw veel zal uitmaken, die schroevendraaier was reeds bekend bij de politie en al meerdere keren aangehouden. Wat misschien wel een effect kan hebben is het verhogen van de straffen voor veelplegers of iets dergelijk. Meer blauw op straat zal inderdaad wel iets of wat het 'onveiligheidsgevoel' weghelpen, maar of het in de werkelijkheid veel verschil zal maken durf ik te betwijfelen.

Het verhogen van de straffen zal niets veranderen, in tegendeel zelfs, want er zijn geen gevangenissen genoeg.

Zapatista 26 oktober 2011 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5765809)
Het verhogen van de straffen zal niets veranderen,

Dat kan u toch niet met zekerheid zeggen.

Citaat:

in tegendeel zelfs, want er zijn geen gevangenissen genoeg.
Akkoord, maar aangezien het om een minderjarige was dacht ik niet direct aan een gevangenisstraf.

Xenophon 27 oktober 2011 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5765813)
Dat kan u toch niet met zekerheid zeggen.

Akkoord, maar aangezien het om een minderjarige was dacht ik niet direct aan een gevangenisstraf.

Waar dacht je dan aan?

Zapatista 27 oktober 2011 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5765847)
Waar dacht je dan aan?

Om eerlijk te zijn had ik zo ver nog niet nagedacht. Iets in de aard van werkstraffen, jeugdinstelling, ... Dit zou men kunnen opvoeren en uiteindelijk dan toch een gevangenisstraf uitspreken moest dit mogelijk zijn. Ik zeg maar iets, ik denk dat delinquenten van straat houden meer effect heeft dan meer blauw blauw de straat opsturen. Over het hoe kan ik me niet uitspreken.

Xenophon 27 oktober 2011 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5765855)
Om eerlijk te zijn had ik zo ver nog niet nagedacht. Iets in de aard van werkstraffen, jeugdinstelling, ... Dit zou men kunnen opvoeren en uiteindelijk dan toch een gevangenisstraf uitspreken moest dit mogelijk zijn. Ik zeg maar iets, ik denk dat delinquenten van straat houden meer effect heeft dan meer blauw blauw de straat opsturen. Over het hoe kan ik me niet uitspreken.

Gevangenisstraffen - weet ik uit eigen ondervinding, zijn alleszins niet plezant.

Werkstraffen en dergelijke meer, die zijn ronduit om te lachen.

subocaj 27 oktober 2011 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5765874)
Gevangenisstraffen - weet ik uit eigen ondervinding, zijn alleszins niet plezant.

Ook veelpleger geweest?:-D

Xenophon 27 oktober 2011 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5765883)
Ook veelpleger geweest?:-D

Ja.

Zapatista 27 oktober 2011 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5765874)

Akkoord, ik zei maar iets. Mijn punt blijft dat meer blauw geen oplossing is.

subocaj 27 oktober 2011 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5765886)
Akkoord, ik zei maar iets. Mijn punt blijft dat meer blauw geen oplossing is.

Elke derde wagen die ik tegen kom op straat is al een politiewagen. En jij wil nog meer?
Als ze geregeld eens uitstappen helpt misschien ook al.:-D

Zapatista 27 oktober 2011 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 5765892)
Elke derde wagen die ik tegen kom op straat is al een politiewagen. En jij wil nog meer?
Als ze geregeld eens uitstappen helpt misschien ook al.:-D

Ik zeg toch dat ik net niet meer blauw wil?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be