![]() |
Over welke mooiprater hebben we het ?
Hij heeft het patent op
- goed bestuur - waarbij hij er alle vertrouwen in bewaart - waarbij zéér hard gewerkt wordt - en alles uit de kist gehaald wordt - waarbij géén indrukken van problemen voorhanden zijn - maar verder moet genegocieerd worden - terwijl hij firewalls opbouwt en bazooka's laadt - waarbij akkoorden voorhanden zijn welke echter nog eens diepgaand moeten bekeken worden ... Kortom, hij is superbelangrijk en onmisbaar maar heeft feitelijk nog niks tot een goed einde geleid. Wie is deze eeuwige coming man die ons land in zijn beloftevolle greep houdt ? De winnaar krijgt een gededicasseerde DJ-limerick als prijs ;) (de tweede krijgt een kwatrijn van Oen2) :p |
![]() Mr T! |
Onze Oen Junior heeft een kwatrijn bij mij besteld
en daarbij een vernietigend vonnis geveld over zijn eigen capaciteiten. Och, dichterje eigenwijs: nu gaat iedereen natuurlijk voor de tweede prijs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag nu ook maar eens het adres van Junior om zijn inboedel kort en klein te slaan. |
Citaat:
Nieuw voorschrift nodig? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heurman Van Rompuuuijjj!!!
|
Johny MASSIS is toch al een eindje dood ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor de zot gehouden door een lief In het bezit van een week-end pasje van het instituut Ghislain aan de uitlaatbuis van zijn auto gaan hangen in de garage. Niet alleen zijn lief lachte hem uit maar heel Vlaanderen, Je hakt voor minder je eigen leven in Spaanderen. (Kijk, op 't laatste vond ik toch nog een rijmpje) |
Citaat:
Dan gok ik op Meneer Dehaene Jean-Luc. |
Citaat:
|
Citaat:
en sloeg de sex-tips af van Goedele Liekens Is onlangs met Dexia op stap gegaan en liet de aandeelhouders in de kou staan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be