![]() |
400 mio vraagt Grouwels voor opvang asielzoekers in bxl, plus spreiding.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...daklozen.dhtml
Erg... Mevr Grouwels heeft het duidelijk nog niet begrepen... Werk de asieldossiers sneller af, en al die extra capaciteit en het bijbehorende geld en tijdverlies is vermeden. |
Laat die asielzoekers drie contracte. Teken.
Een. De procedure bedrag is een voorschot die afbetaald moet.worden. is gemiddeld 20.000 euro Twee. De staatsschuld van belgie moet mee afbetaald worden. Is dan 36.000 euro Drie. De schulden van griekenland komen daar nog eens bovenop. Is 3000 euro |
Citaat:
Want in bepaalde milieus wordt dit wel anders begrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het komen immers dagelijks bijna 100 nieuwe asielzoekers bij. Vaak gaat het dan wel om mensen die reeds afgewezen zijn, maar onder een andere naam opnieuw een aanvraag indienen. |
ist nie 1miljoen euro ?
|
Citaat:
Die Leterme en Reynders, met winst, voor het dubbel bedrag gaan terugkopen, om de Belgische spaarder te redden. |
Citaat:
Hebben die asielzoekers die onbenullen mee aan de macht gebracht met verkiezingen ? |
Citaat:
Die kasten van huizen van Belgische politici en hun kinderen staan meestal in het buitenland. Dus die vlieger gaat niet op. |
Citaat:
|
Citaat:
Brussel is,door de aanhoudende Federale onwil om een duidelijke asielpolitiek te voeren,wel het grootste slachtoffer van de asielproblematiek.....steden zuigen sukkelaars en kandidaat-profiteurs aan... Mevrouw Grouwels is machteloos.... |
400.000.000 = 20.000 X 20.000
Dus als je iedere asielzoeker 15.000 € vertrekpremie geeft, om in zijn eigen land iets op te bouwen, heb je er 20.000 minder, heb je geen verdere kosten en bespaar je 100.000.000. Die kan je dan ook nog onderbrengen onder ontwikkelingshulp. Of heb ik me misrekend? Politici op hun best.:twisted::-D |
Citaat:
|
Citaat:
De simpelste is vingerafdrukkingen nemen. Een oorscan is ook een mogelijkheid. De moeilijkste is DNA stalen. |
Citaat:
Maar een deel vban onze schuld is er gekomen door asielzoekers op te vangen. BTW: Heb ik die onbenullen aan de macht gebracht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be