Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Theaterketen zet lokhomo's in (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162332)

Egmond Codfried 28 oktober 2011 12:59

Theaterketen zet lokhomo's in

THEATERKETEN ZET LOKHOMO'S IN

Berichten uit het veld geven aan dat de grote keten van cinema's lokhomo's inzet tegen haar contactzoekende homoseksuele cliënten. Van oudsher maken mannen na afloop van de film gebruik van de toiletten en leggen daarbij ook discreet contact met elkaar. Blijkbaar mag dat niet meer, in progressief Nederland, dus zet men lokhomo's in om personen in diskrediet te brengen, de stuipen op het lijf te jagen of uit te sluiten.

We lezen tegenwoordig veel over het wegpesten van buren door buren, en het betreft homo's, lesbo's maar ook allochtonen. Eerder waren er berichten dat de PVV in Den Haag vond dat het contactleggen door mannen in parken tegengegaan moest worden. De haatdragende burgers zien hierin bevestiging van hun haatgevoelens en voelen zich wellicht geroepen mee te helpen deze groepen te helpen onderdrukken.

Dit soort zaken passen in mijn beeld van de Staat als de grootste potenrammer. Zelf als de Staat doet voorkomen dat zij homo's tegen discriminatie wil beschermen, lijkt zij juist door de homoseksualiteit te benadrukken, in plaats van zonder meer te stellen dat homo's gewone burgers zijn; dat zij vrij zijn en niet gemolesteerd mogen worden. Dat niemand in Nederland gemolesteerd mag worden: al dragen zij een hoofddoek, of een roze driehoek, of een schoothondje en een handtasje, of een keppeltje of wat dan ook. De wet garandeert alle Nederlanders hun vrijheid en vrijwaring van molest: de categorieën hoeven niet apart benoemd te worden.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...n-homo-s.dhtml

Rudy 28 oktober 2011 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5768163)
Blijkbaar mag dat niet meer, in progressief Nederland, dus zet men lokhomo's in om personen in diskrediet te brengen, de stuipen op het lijf te jagen of uit te sluiten.

Blijkbaar.

Egmond Codfried 28 oktober 2011 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5768168)
Blijkbaar.

Blijkbaar, kennelijk, naar het zich laat aanzien, aannemelijk, wellicht

nihao 28 oktober 2011 14:20

Naar het zich laat aanzien.

backfire 28 oktober 2011 15:19

Citaat:

Berichten uit het veld geven aan dat de grote keten van cinema's lokhomo's inzet tegen haar contactzoekende homoseksuele cliënten. Van oudsher maken mannen na afloop van de film gebruik van de toiletten en leggen daarbij ook discreet contact met elkaar. Blijkbaar mag dat niet meer, in progressief Nederland, dus zet men lokhomo's in om personen in diskrediet te brengen, de stuipen op het lijf te jagen of uit te sluiten.

We lezen tegenwoordig veel over het wegpesten van buren door buren, en het betreft homo's, lesbo's maar ook allochtonen. Eerder waren er berichten dat de PVV in Den Haag vond dat het contactleggen door mannen in parken tegengegaan moest worden. De haatdragende burgers zien hierin bevestiging van hun haatgevoelens en voelen zich wellicht geroepen mee te helpen deze groepen te helpen onderdrukken.

Dit soort zaken passen in mijn beeld van de Staat als de grootste potenrammer. Zelf als de Staat doet voorkomen dat zij homo's tegen discriminatie wil beschermen, lijkt zij juist door de homoseksualiteit te benadrukken, in plaats van zonder meer te stellen dat homo's gewone burgers zijn; dat zij vrij zijn en niet gemolesteerd mogen worden. Dat niemand in Nederland gemolesteerd mag worden: al dragen zij een hoofddoek, of een roze driehoek, of een schoothondje en een handtasje, of een keppeltje of wat dan ook. De wet garandeert alle Nederlanders hun vrijheid en vrijwaring van molest: de categorieën hoeven niet apart benoemd te worden.

Bon, het artikel waarnaar je linkt maakt op geen enkele manier melding van die lokhomo's in cinema's. Wat het artikel wel meldt, is een trend die zich overal manifesteert, vooral door de groeiende aanwezigheid van arabische moslims.

Egmond Codfried 28 oktober 2011 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 5768230)
Naar het zich laat aanzien.

Heb je iets wezenlijk aan de discussie bij te dragen?

mkb 28 oktober 2011 15:35

Wat voor drugs neem jij allemaal? 8O En waar kan ik ze krijgen?

Egmond Codfried 28 oktober 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5768311)
Wat voor drugs neem jij allemaal? 8O En waar kan ik ze krijgen?

http://www.google.nl/search?gcx=c&so...iw=979&bih=638

backfire 28 oktober 2011 15:45

Ach ja, ik was vergeten dat ik op 's mans negerlijst sta.

Egmond Codfried 28 oktober 2011 16:14

Dit is een lokhomo!

Raf 28 oktober 2011 16:30

Citaat:

Ik lees in dat artikel niets over een theaterketen of over lokhomo's. Waar haal je dat?

Egmond Codfried 28 oktober 2011 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5768371)
Ik lees in dat artikel niets over een theaterketen of over lokhomo's. Waar haal je dat?

Mijn openingspost

Citaat:

Het krantenbericht heeft het over de nieuwe trend in Nederland om homo's weg te pesten en de daders zijn autochtonen. Zoiets komt niet uit de hemel vallen. Over de theaters heb ik nog geen geschreven bronnen.

Citaat:

Volgens Henk Krol zijn de meest schrijnende meldingen van homopesten juist afkomstig van slachtoffers die niet de media zoeken. Het probleem is dat niemand kan vaststellen hoe vaak homogerelateerde misdrijven voorkomen, omdat de politie ze niet registreert. Krol: 'Ironisch genoeg kon de politie dertig jaar geleden nog wel een hokje 'homogerelateerd' aanvinken. Onder druk van de homobeweging is die optie komen te vervallen. Het werd beschouwd als discriminerend.'

Sommige politiekorpsen willen misdrijven in verband met seksuele geaardheid wel weer gaan administreren. In Amsterdam gebeurt dit al.

freespirit 28 oktober 2011 17:11

Ik ben er volledig mee akkoord dat men homoseksuele activiteiten (dus niet homo's op zich) probeert te weren uit openbare toiletten, stadparken en parkings. Ik vind dat geen geschikte plaatsen om de liefde te bedrijven en zelfs vulgair. Ik zou er ook moeite mee hebben moesten hetero's elkaar nemen op die openbare plaatsen waar iedereen toegang toe heeft.

Als de maatschappij nog wat opener was, zouden de homo's hun vriendjes gewoon thuis kunnen ontvangen. Vele van die parking- en toiletn**kers zijn immers zogenaamde 'duikelnichten', dat zijn mannen die in het 'gewone leven' vaak 'braaf' getrouwd zijn, een voorname job en positie en kinderen hebben, maar die verdoken homoseksueel zijn en uiteraard hun lusten in het geniep moeten botvieren. Zulke 'rijkere' categorie van verdoken homo's trekt dan weer vaak jongensprostitutie aan, niet zelden nog minderjarigen, die natuurlijk ook de weg naar die bosjes en toiletten weten te vinden, wat weer extra overlast met zich teweegbrengt.

Dus al bij al doet de Nederlandse overheid hier een goede zaak.

Rudy 28 oktober 2011 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5768353)

Dit is een lokhomo!

Waarom ?

Egmond Codfried 29 oktober 2011 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 5768435)
Ik ben er volledig mee akkoord dat men homoseksuele activiteiten (dus niet homo's op zich) probeert te weren uit openbare toiletten, stadparken en parkings. Ik vind dat geen geschikte plaatsen om de liefde te bedrijven en zelfs vulgair. Ik zou er ook moeite mee hebben moesten hetero's elkaar nemen op die openbare plaatsen waar iedereen toegang toe heeft.

Als de maatschappij nog wat opener was, zouden de homo's hun vriendjes gewoon thuis kunnen ontvangen. Vele van die parking- en toiletn**kers zijn immers zogenaamde 'duikelnichten', dat zijn mannen die in het 'gewone leven' vaak 'braaf' getrouwd zijn, een voorname job en positie en kinderen hebben, maar die verdoken homoseksueel zijn en uiteraard hun lusten in het geniep moeten botvieren. Zulke 'rijkere' categorie van verdoken homo's trekt dan weer vaak jongensprostitutie aan, niet zelden nog minderjarigen, die natuurlijk ook de weg naar die bosjes en toiletten weten te vinden, wat weer extra overlast met zich teweegbrengt.

Lieverd, waarom zijn er toch zoveel nazies op dit forum?

Egmond Codfried 29 oktober 2011 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5768440)
Waarom ?

Vanwege zijn exhibitionistisch gedrag. Dit is natuurlijk een afbeelding van google, en ik weet niet wie deze persoon is of de context. Maar als je ooit in een bioscoop toilet staat te pissen en je buurman produceert, zonder apropos, een joekel van een erectie, meteen afknijpen en wegwezen.

cookie monster 29 oktober 2011 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5769289)
Vanwege zijn exhibitionistisch gedrag.

OOww ????

Citaat:

Dit is natuurlijk een afbeelding van google,

Tja !!

Citaat:

en ik weet niet wie deze persoon is of de context.

Hola 8O ????

Citaat:

Maar als je ooit in een bioscoop toilet staat te pissen en je buurman produceert, zonder apropos, een joekel van een erectie, meteen afknijpen en wegwezen.

Terugpissen :-P

Serieus:
Als zoiets gebeurt ,zorgn dat getuige hebt ,en klachtneeerlegge !!

Egmond Codfried 31 oktober 2011 11:30

de Staat Is De Grootste Potenrammer

De schoofzak 31 oktober 2011 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 5768435)

Elkaar nemen ... lol, zo'n taaltje.

Je hebt wel gedeeltelijk gelijk.

Er moet een beetje wederzijds begrip zijn: ontmoetingsplaatsen om vrij contacten te leggen om te seksen (en of je dan thuis 'anders' zijt of niet, heeft geen belang) moeten er zijn;
maar sommige plaatsen moeten ook vrij zijn van 'ontmoetingsdruk'. (niet van 'ontmoeten' hé ... je mag/kan overal de medemens aanspreken om ... vriendelijk te zijn ...)

(ik ben zo eens per ongeluk gestopt op een parking langs de autosnelweg, die blijkbaar gebruikt werd als ontmoetingsplaats voor homo's ... en ik had dat nog niet direct door ...
maar ik kan me inbeelden dat bravere medeburgers daar erg van schrikken; en ik kan me inbeelden dat bioscoop-uitbaters hun bravere klanten niet zo graag laten schrikken)
(dedju, er mankeert iets aan mij zeker ? Ik werd - redelijk lang geleden - ook nog eens aangesproken in het centraal station van Brussel, door een redelijk schone madam, met zeer lage stem : "zeg schat, hedde geen 20 frang voor mij ?" En ik had ook pas tien seconden later door dat het geen echte madam was.)

Egmond Codfried 31 oktober 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5772755)
Elkaar nemen ... lol, zo'n taaltje.
[...] als ontmoetingsplaats voor homo's ... en ik had dat nog niet direct door ...

Zonder dat jij het beseft, sla je de spijker op de kop. Je had niet eens door wat er gaande was. Maar je regering en je kerkleiders willen jij en mij doen geloven dat homo's die contact zoeken een ernstige overlast vormen waar de politie hard tegen moet optreden.

Ik betwijfel of jij zoveel anders bent dan de gemiddelde burger, die dus (moeten wij geloven) helemaal overstuur raakt, bleek en met bibberende handen; van zoekende homo's en ze meteen met een kalashnikoff te lijf zou willen gaan.

Om dit argument uit te breiden: dit is dezelfde manier hoe onze regering ons een 'allochtonen' probleem aanpraat. Met beelden en cijfers erbij. Maar tegelijk stromen de Polen en Roemenen binnen, want aan die verdient men natuurlijk heel goed, dus zijn ze geen echte 'buitenlanders.'

Maar goed, ik kan mij hier hebben gericht tot iemand die helemaal niet snapt wat ik bedoel, want hij heeft nog nooit gehoord van indoctrinatie door de staat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be