![]() |
China : galboerderijen
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rderijen.dhtml
En dit allemaal omwille van puur bijgeloof. Omwille van geld kan blijkbaar alles in het verre Oosten. |
Pure waanzin
|
Citaat:
Jan. |
Citaat:
Maar je kan misschien een voorbeeld geven. |
Citaat:
Het verre oosten, je spreek even over miljarden mensen. Je geeft een voorbeeld van enkelen, dewelke van de pot gerukt zijn, maar je projecteerd dat direct tot het volledige verre oosten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met andere woorden, iedere europeaan is een pedofiel omdat in belgie er een dutroux bestaat? ik hoop voor jouw dat je niet veel op vakantie gaat ;) met andere woorden, effe het centrum waarschuwen, we hebben weer een vlaams blokker gevonden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stingray, als dit je kan troosten.
Ik vind dat wat met die beren gebeurt een bij God om wraak aanroepend schandaal. Om van te braken. En waar kunnen we serieus protest aantekenen tegen dit soort toestanden? |
Citaat:
en nu ga ik van wat toastjes ganzenlever genieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gebeurt dus ook in Vietnam. En voor degenen die dit blijkbaar geoorloofd vinden : in het verre Oosten zijn er wel meer van dit soort bijgelovige praktijken waarvoor bepaalde diersoorten het moeten ontgelden. Denk maar aan de slagtanden van olifanten. Maar ontken het gerust. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Aziaten zijn over het algemeen bijgelovig, maar Chinezen spannen wel de kroon. Om hun "traditionele medicijnen" te maken, schuwen ze niet beschermde diersoorten af te slachten en zeldzame plantensoorten massaal te laten plukken. Vooral wat betreft potentie-verhogende middeltjes, daar zijn vooral de "nieuwe rijken" bereid veel geld aan uit te geven.
Het is ook niet verwonderlijk, de meeste chinezen op het platteland zijn analfabeet en hebben weinig toegang tot onderwijs. Gezondheidszorg wordt voor deze mensen onbetaalbaar en vallen ze dus terug op grootmoeders middeltjes, met alle gevolgen van dien. Want een concept als "dierenbescherming" in onbestaande in een land, waar zelfs men niet terugdeinst om mensen te martelen of te mishandelen omdat ze niet gehoorzaam zijn aan de staat... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be