![]() |
Kwaliteit van dit forum = ver beneden nul
Ben hier even weggeweest omdat er op een bepaald moment niets als lulpraat werd verkocht
Nu lees ik de zo wat gemiste topics en kom tot de vaststelling dat het nog veel erger is geworden. Iemand opent een topic en reeds vanaf het 1* antwoord is het niets als schelden tegen mekaar en wat totaal niets met de starttopic te maken heeft. Neen, dit forum is naar de kloten:evil: |
Citaat:
Ik vind het nogal kras dat de opener van een topic als "Eeen nadenker : Restaurants en AIDS" hier over de kwaliteit van dit forum durft te beginnen... Of wat te denken van deze pareltjes: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raf, ik weet dat we politiek gezien vaak mijlen ver van mekaar staan, maar, ere wie ere toekomt, dit is er boenk op! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Moest dit onderwerp geopend zijn door Supe®staaf, E. Gidius, jou, Raf, Descartes jr,... Zou ik nog iets hebben van: he ja... Maar als je ziet dat het van de forumtrol Pin en Puk is, heb ik iets van: "he? wat?" En nu ga ik stoppen want ik heb hem weer 2 berichten gevoederd. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is natuurlijk wel wat van aan. Let's face it : dit forum dient vooral om het ongenoegen over de politiek te luchten, geen wonder dus dat er niks dan slechte emoties overheersen. Mja, het is in realiteit de dag van vandaag niet veel beter. |
Verkeerde poster
verkeerd subforum verkeerde moderatie (te zwak, ze moesten PIn en Puk allang meer en zwaarder bestraft hebben) verkeerde reactie-plaatsers (daar zit een seriële bully tussen plus iemand die draden over de vetbelasting in Finland stillegt door persoonlijk gescheld) |
De kwaliteit van een forum kan niet beneden nul
|
4 juni 2004, nog zo'n hoogtijdag... : (t)roll:
En verder; wat Raf zegt :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:: cheer::cheer::cheer::cheer: En verder: wat ik zeg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be