![]() |
De wijze woorden van Hugo Schiltz
Ik kwam een interview tegen met Hugo Schiltz.
Ik vind dat zoveel mogelijk mensen dit moeten weten. Hij heeft het over de dubbele moraal van NVA, waar media het nauwelijks over hebben en de kiezer over in het ongewisse blijft. De kiezer bedriegen met de halve waarheid, maar verzwijgen dat je een dubbele moraal hebt, zo is het makkelijk stemmen te halen. http://www.youtube.com/watch?v=o_MxL...eature=related |
Citaat:
En de tegenovergestelde oprit nam dan onze Valère De Scherp, alias overloper Bracke. Die verloochende zijn vroegere ideologie en betrad de paden die altijd verbonden zullen blijven en die verdoken verwantschappen zullen blijven vertonen met deze wegen die Hugo Schiltz terecht had verlaten. Of hoe een dubbeltje rollen kan! |
Het gaat weer zeveren volgens het KMI...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
du een betrouwbaar man als Hugo Schiltz, zoals hij was, zoiets zegt, zal dat niet zomaar geweest zijn. Hij wist waar hij over sprak.
Het is makkelijk wanneer de waarheid niet in je kraam past het dan het label 'gezever' op te plakken. Hopelijk zal men dat voor de verkiezingen in media allerhande laten zien aan de kiezer. Hoe mensen dachten over NVA, mensen die het konden weten omdat ze het milieu door en door kenden. Feit dat die man in de Vlaamse beweging zat, maakt dat hij meer dan wie ook met kennis van zaken kon spreken. |
Citaat:
|
Het zou ook wel eens racune geweest zijn van Schiltz.
De man zag in dat hij op hoge leeftijd de verkeerde keuze gemaakt had. |
Citaat:
Martens had het op voorhand gezegd, de VU maken we kapot door Schiltz een postje te geven... |
Citaat:
Er echter een kleine compensatie voor de NVA. Zo kan Valère De Scherp, ex SPa-militant en nu overloper en rechtse rakker, ook stante pede linkse broeders herkennen in een andere partij. Let wel, ik heb Hugo Schiltz niet nodig om die extreem-rechtse rekels in de NVA te ontmaskeren. En het zijn er heel wat, neem dat maar van me aan. |
Citaat:
Zijn daar pillekes voor te krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=o_MxL...eature=related De laatste woorden van Hugo Schiltz in het filmpje: de nagel op de kop! |
Citaat:
Volgens mij leven er dus nog heel wat leeftijdsgenoten, maar dit is eigenlijk niet relevant in deze kwestie. |
Citaat:
Zou dat de missie zijn die ze van Vlaanderen heeft meegekregen? |
Citaat:
Hugo Schiltz gaat dit natuurlijk niet allemaal uit zijn duim zuigen. Hij weet verdomme goed waarover hij praat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
----------------------------- Maar de mensen van de N-VA die ik persoonlijk ken: * verschillende dokters * verschilldende ingenieurs * verschillende ondernemers - verschillende hogere kaderleden... en niemand die tot de kring behoort waaruit de Hugo beweert te komen... :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be