Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   We leven in het Vierde Rijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162385)

Hot Marijke 30 oktober 2011 10:55

We leven in het Vierde Rijk

We leven in het Vierde Rijk, dat wordt elke dag duidelijker.

Ik heb er deze maand een blog over geschreven met de titel "PENNY STOCK IN THE FOURTH REICH", nieuwsgierig?

Je kan hem hier lezen: http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=309

Graag jullie reacties, meningen en inzichten.

Albrecht 30 oktober 2011 11:11

Enkele opmerkingen:
Citaat:

Met de anti-rookwetten is het Vierde Rijk zelfs straffer dan het Derde, want Hitler is er ondanks zijn Antiraucher Kampagnes nooit in geslaagd om af te dwingen wat nu wél gelukt is.
Ik vind het goed dat daar nu eindelijk eens werk is van gemaakt.
Citaat:

Omdat het niet zou uitkomen dat het een puur Nazi-idee is dat 60 jaar later wordt uitgevoerd?
Lijkt me straf. De nazi's zouden het minder kapitalistisch hebben aangepakt, en een stuk "Jood-onvriendelijker".
Citaat:

Hoe dan ook, de twee dicators die ook een Verenigd Europa wensten maar er jammerlijk in mislukt zijn, vieren nu feest in de Hel: Napoleon en Hitler.
Kunnen we Napoleon zomaar afschrijven? Hij heeft tenslotte de moderniteit in onze samenleving verankerd. Zonder hem zou de Franse Revolutie volledig gefaald zijn.
Citaat:

Maar zullen hun reïncarnaties Sarkozy en Merkel er in slagen om hun Europese Natte Droom te bestendigen?
Een beetje kort door de bocht, niet, deze vergelijkingen? Napoleon was op alle vlakken beter, en Hitler had tenminste nog stijl en charisma.
Citaat:

[...] wordt compleet door de totaal miscaste Hitlerjugendpaus die hun met alle plezier de zegen geeft.
En ook nog steeds die Hitlerjugendkaart blijven trekken, ook al is die door voor- en tegenstanders al ontkrachtigd? Homohaat, hypocrisie, ja, zonder twijfel. Val hem daar op aan i.p.v. steeds weer die oneerlijke weinig doordachte aanval. En hem er ineens ook nog betrekken in de Europese tragedie... :?
Citaat:

Terug naar de middeleeuwen: superrijken en straatarmen.
Au contraire, in de middeleeuwen hadden de armen het beter dan nu. Dat is net het tragische van die zaak.

D'ARTOIS 30 oktober 2011 11:14

Grappig dat als ik ergens een connectie maak een ander er een draad van maakt .........

eno2 30 oktober 2011 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770481)

We leven in het Vierde Rijk, dat wordt elke dag duidelijker.

Ik heb er deze maand een blog over geschreven met de titel "PENNY STOCK IN THE FOURTH REICH", nieuwsgierig?

Je kan hem hier lezen: http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=309

Graag jullie reacties, meningen en inzichten.

Onwaardige inepties

Inno 30 oktober 2011 11:27

Ok enkele opmerkingen.

Wat doet de Pontifex Maximus op die foto met die losers?

Je schrijft: uiteraard zijn er (nog?) geen gruwelijke uitwassen als concentratiekampen.

Natuurlijk zijn die er, met 20000 abortussen per jaar in belgie, het euthanaseren van vele mensen en het laten sterven van de armen.

Met de anti-rookwetten is het Vierde Rijk zelfs straffer dan het Derde, want Hitler is er ondanks zijn Antiraucher Kampagnes nooit in geslaagd om af te dwingen wat nu wél gelukt is.

Anti rookwetten rulen.

deze Eurodictatuur wordt ons opgedrongen door het grootkapitaal.

Dat klopt volledig. Het internationale grootkapitaal dwingt de mens op zijn knieeen.

Hot Marijke 30 oktober 2011 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5770543)
Ok enkele opmerkingen.

Wat doet de Pontifex Maximus op die foto met die losers?

De paus is evengoed een loser, of vind je wat hij verkondigt een zegen is voor de mensheid?

Inno 30 oktober 2011 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770553)
De paus is evengoed een loser, of vind je wat hij verkondigt een zegen is voor de mensheid?

Hij is een levende Heilige. Hij is gewoon geweldig.

Hot Marijke 30 oktober 2011 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5770556)
Hij is een levende Heilige. Hij is gewoon geweldig.

Dit is geen ironie of sarcasme meer, dit is ijzig cynisme. Pas op, want naiëve pilaarbijters gaan je op je woord pakken!

Derk de Tweede 30 oktober 2011 11:39

We leven vooral in de nieuwe

Hot Marijke 30 oktober 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5770570)
We leven vooral in de nieuwe

Zo zou je het ook kunnen stellen, maar ik zie meer overeenkomst met het Derde Rijk omdat het ook nu Deutschland is dat de 1e viool speelt. Er zijn al Europese beslissingen in de Bundestag genomen! Need I say more?

Even off-topic: prachtige avatar, ik ben ook fan van The Who.

Derk de Tweede 30 oktober 2011 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770578)
Zo zou je het ook kunnen stellen, maar ik zie meer overeenkomst met het Derde Rijk omdat het ook nu Deutschland is dat de 1e viool speelt. Er zijn al Europese beslissingen in de Bundestag genomen! Need I say more?

Even off-topic: prachtige avatar, ik ben ook fan van The Who.

Het is vooral het pact tussen Duitsland en Frankrijk dat de baas is in Europa.
Ik heb dit al 15 jaar geleden voorspelt.
Tijd dat de andere Europese landen een vuist maken daartegen.

Mam 30 oktober 2011 12:09

Uw post is gebaseerd op een boek van Jim Marrs, schrijver van complottheorieën? :?

brother paul 30 oktober 2011 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770565)
Dit is geen ironie of sarcasme meer, dit is ijzig cynisme. Pas op, want naiëve pilaarbijters gaan je op je woord pakken!

kijk, hij doet het zeker beter dan wat we in Belgie zitten hebben, dus je weet wel Leonard.

En apart, van zo'n bedroevende uitspraken over condooms, vind ik zijn hekserij uitspraak echt wel de max

Hot Marijke 30 oktober 2011 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 5770604)
Het is vooral het pact tussen Duitsland en Frankrijk dat de baas is in Europa.
Ik heb dit al 15 jaar geleden voorspelt.
Tijd dat de andere Europese landen een vuist maken daartegen.

Deutschland is de baas, Merkel pakt Sarkozy als partner omdat het goed uitkomt tegenover de rest van EU.

Hot Marijke 30 oktober 2011 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mam (Bericht 5770613)
Uw post is gebaseerd op een boek van Jim Marrs, schrijver van complottheorieën? :?

Helemaal niet. Jim Marrs ziet evengoed in dat de superrijken in de wereld alles in handen hebben, ten koste van alles. Dat is helaas geen complottheorie, maar de absolute waarheid.

Alboreto 30 oktober 2011 13:25

Hot Marijke 30 oktober 2011 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 5770763)
kijk, hij doet het zeker beter dan wat we in Belgie zitten hebben, dus je weet wel Leonard.

En apart, van zo'n bedroevende uitspraken over condooms, vind ik zijn hekserij uitspraak echt wel de max

Beter dan Leonard? Ni zwanzen hé! Het ergste vind ik dat hij zogezegd de plaatsvervanger van Jezus op aarde is. Niet dat ik een Jezus-fan ben, maar ik vind het een verschrikkelijk affront voor het Goddelijke (als dat al bestaat) dat zo'n totaal foute paus nog maar iéts met Jezus zou te maken hebben.

Albrecht 30 oktober 2011 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770804)
Beter dan Leonard? Ni zwanzen hé!

Hij heeft al meer gepresteerd. Hij heeft toch al een beetje van die rangen opgekuist, maar 't is zeker nog 'gene vette'. Léonard daarentegen heeft nog niks gedaan behalve mensen kwetsen.

Hot Marijke 30 oktober 2011 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5770518)
Hitler had tenminste nog stijl en charisma.

Over mij zitten sommige hypocriete idioten te zeiken dat ik hier niet mag komen omdat ik een hoer ben.

Beste mods, waarom laten jullie een neo-nazi als dit hier toe, zum kotsen!

Hierzie de stijl en het charisma van Hitler.

Albrecht 30 oktober 2011 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770821)
Over mij zitten sommige hypocriete idioten te zeiken dat ik hier niet mag komen omdat ik een hoer ben.

En wat heb ik daar deze keer mee te maken?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke (Bericht 5770821)
Beste mods, waarom laten jullie een neo-nazi als dit hier toe, zum kotsen!

Hierzie de stijl en het charisma van Hitler.

Waarom ben ik ineens een neonazi?

Google eens <<Hitler charismatisch>>. Als Hitler niet charismatisch had, dan was hij nooit zoveel mensen achter hem gekregen in zijn ziekelijke strijd. En stijl, hij liet z'n pakjes ontwerpen door Hugo Boss...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be