![]() |
Wanneer ziet een nieuwe regering het daglicht?
Nu we weten dat er nog niet direct een akkoord over de begroting ziet aan te komen vraag ik me af wanneer er een nieuwe volwaardige regering zal zijn. Als we Van Rompuy mogen geloven dan is een regering toch nog ver weg...
|
Citaat:
|
Zou nogal wat geven als de regering minder dan de helft van de termijn kan regeren.
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk in december.
Indien niet, na nieuwe verkiezingen. |
Een nieuwe regering zal er zijn als Pasen en Pinksteren op één dag vallen. :lol:
|
Citaat:
Ook niet na nieuwe verkiezingen? |
Citaat:
|
Citaat:
Wil dit zeggen dat Leterme tot op het eind van zijn dagen ontslagnemend premier bijft? En erger, dat Schouppe ontslagnemend staatsecretaris blijft voor verkeer en ...:twisted: |
Citaat:
Het opmerkelijkst is evenwel dat een Franstalige de ontbinding van België gaat begeleiden. Dat zou onder een Vlaamse premier onmogelijk zijn geweest, aangezien de hele resem Vlamingen die België gediend hebben, uitgesproken Vlaams waren tot het moment dat zij tot het federale ambt werden geroepen. Dat opmerkelijke feit mag toch als een pluspunt aangemerkt worden. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leuke dialoog tussen een werkzoekende en een intercedent bij het CWI, waarop de eerste zegt: "Ik ben ontslagnemend bouwvakker". :lol: |
Die nieuwe regering komt er.
|
Citaat:
|
Citaat:
Elio moet toch 'beloond' worden voor wat hij allemaal voor vorst en vaderland heeft gedaan! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die nieuwe regering komt er onverwijld. :lol: En een minderheid aan Vlaamse zijde zal Leterme bestrijden Van Opgrimbie tot in de Panne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be