![]() |
Hoeveel 'echte' tijd zal de eventuele nieuwe regering (van kortlopende zaken) hebben?
Er zijn al 500 dagen voorbij; op 13 januari zal het anderhalf jaar zijn dat voorbij is.
Het is onlangs nog gezegd: als de gemeenteraadsverkiezingen in het zicht komen, dan zijn de politiekers, ook de ministers en ook hun politiek kabinetspersoneel, niet meer bezig met hun echte werk, maar wel met die verkiezingen. Pak dat dit zes maanden (op het niveau van de gemeentes is dit zeker 12 maanden, zo vertelde me een burgemeester van een grote Vlaamse stad ...) is. En dan komt het laatste jaar van de legislatuur. Dan zijn ze ook koortsachtig bezig met de aanstormende verkiezingen. Dus schiet er maar één echt jaar over. Onze staatsstructuur is failliet. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zeg ik: ze zijn er nog elke dag mee bezig. Dat het allemaal zo makkelijk zou lopen, had ik in de verste verten niet durven dromen. Het eerste zelfmoordland uit de geschiedenis is een feit! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zijn nu reeds de volgende verkiezingen aan het voorbereiden hoor.
|
Ze willen een kernuitstap, en van t weekend komt er ne slimme mens van de CREG zeggen dat we nu deze winter al problemen met de electriciteitslevering kunnen hebben...
hallo, ? ... ? ? ? Ze zitten met een besparing van 7.... miljard, maar eigenlijk moeten het er al 10 a 11 zijn en de groei stopt, dus moeten ze nog een miljard extra gaan zoeken, als de rente dan nog eens stijgt of de economie krimpt komen ze er nog niet, Ze halen dat geld nooit bij mekaar, niet zonder walen te laten verarmen,... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uitkijken naar de genadeslag |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be