![]() |
Nu vraagt men een herberekening van de herberekening !!
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...financien.aspx
Punt van discussie: Moet er nog zand zijn ? 't Is dringend ! De roi de Laeken gaat zich kwaad maken ... Vlamingen besef nu eens: Di Rupo en de PS laten de boel rotten (hetgeen men vroeger verweet aan de nva, toen ze zegden 'nous ne sommes demandeur de rien') tot de situatie zo kritiek wordt, dat de Vlaamse flutpartijen simpelweg toegeven. Citaat:
|
Dat gaat allemaal slecht aflopen...
|
Citaat:
|
Wahahaha, die manne van de ps kennen echt geen schaamte...
De klok tikt ondertussen wel verder. De begroting moest vandaag af zijn maar ze zitten nog maar in de beginfase.:lol: Tis toch zo klaar als een klontje dat de ps alles onnodig lang wilt rekken. In de hoop dat er mirakels uit de lucht vallen. |
Bestel eens eens studie bij serieuze experten als Arthur Andersen of Lehman Brothers hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bevolking heeft dringend nood aan een nieuw verhaal... |
Als het klopt wat Demotte zegt:
Citaat:
|
jullie beseffen toch dat dit ook slecht nieuws is voor Vlaanderen? ook de N-VA zal mee hard moeten besparen, willen of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit laatste zie ik jammer genoeg nog steeds niet gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je geeft de indruk dat er op dit moment geen besparingen zijn in Vlaanderen, maar ik vermoed dat het eerder gaat om "nog meer besparen" ;) Hoe dat moet gebeuren? Weet ik veel, ik ben niet thuis in die materie op dat vlak en die schaal, maar ik ben al blij dat ik mijn eigen huishoudbudget onder controle kan houden. Ik begrijp niet waarom je in deze context de Walen/Franstaligen bijsleurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook de gemeenten noemen cijfers Hoge Raad 'onbetrouwbaar'...
Dat zegt Luc Martens, voorzitter van de Vereniging van Vlaamse steden en gemeenten, op VRT-radio. ► "Het is niet de eerste keer dat de Hoge Raad op de proppen komen met onbetrouwbare cijfers" 8OHet is niet de eerste keer dat de Hoge Raad op de proppen komen met onbetrouwbare cijfers, zegt Martens. Hij wijst erop dat de Raad gebruik maakt van een Europese databank met vaak erg oud cijfermateriaal. Door wie en wat worden wij in feite bestuurd? 8O Bron |
als we nu eens het geitje vandenbossche naar begroting terughalen.
Toen was het nog gezellig en tof. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be