![]() |
Het Vlaams Blok bedankt de Vlaamse kiezer voor de massale steun en
belooft dat het zijn kiezers niet in de steek zal laten. De besluitneming binnen het VB zal ten goede komen aan ALLE Vlamingen, van welke kleur ook! Het Vlaams Blok bedankt ook Elio di Rupo voor zijn hulp, alsook Guynochio, het Koninklijk Hof, Yves Leterme, Bob Stevaert, Karel de Gucht, de Gentse rechters en zoveel anderen (te veel om op te noemen!). |
lmao :D
|
Toen ik gisteren avond rond 8 uur naar het benzinstation reed kwam ik voorbij de kiesborden en daar had het Vlaams Blok toen al zijn 'kiezers bedankt' affiches opgehangen.
En ik dacht : graag gedaan. |
Een aanhanger van Apartheid in Zuid-Afrika? :P
|
Citaat:
Dat zoudt ge eens aan de 80 mensen aan wie ik werk geef moeten vragen? |
Citaat:
|
Hoe groter de overwinning vandaag, des te zuurder zal de nederlaag opbreken. Begin u daar alvast maar op voor te bereiden.
|
Don't call me a Belgian, I am Flemish!
|
Citaat:
|
Citaat:
héhé hoeveel verkiezingen hoor ik dit nu al , eerlijk gezegd al sinds de "zwarte zondag" van '91 , en onze overwiningen volgen elkaar op , tot de huidige partijen snappen waar het probleem echt zit maar ja na deze verkiezingen snappen ze het nog niet ............ een raad aan de huidige " democratische " politiekers , kom eens onder de mensen en luister wat er echt leeft onder de vlamingen 8O en luister ook naar de 1 miljoen blok kiezers !!!!!!!! |
Citaat:
|
Ik bedank het blok voor de vrije meningsuiting op hun forum. :twisted: :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be