Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 13 juni 2004 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=66)
-   -   Het VLAAMS BLOK bedankt! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=16252)

muishond 14 juni 2004 04:14

Het Vlaams Blok bedankt de Vlaamse kiezer voor de massale steun en
belooft dat het zijn kiezers niet in de steek zal laten.

De besluitneming binnen het VB zal ten goede komen aan ALLE Vlamingen, van welke kleur ook!

Het Vlaams Blok bedankt ook Elio di Rupo voor zijn hulp, alsook Guynochio, het Koninklijk Hof, Yves Leterme, Bob Stevaert, Karel de Gucht, de Gentse rechters en zoveel anderen (te veel om op te noemen!).

big bad wolf 14 juni 2004 08:02

lmao :D

Tegendradigaard 14 juni 2004 08:32

Toen ik gisteren avond rond 8 uur naar het benzinstation reed kwam ik voorbij de kiesborden en daar had het Vlaams Blok toen al zijn 'kiezers bedankt' affiches opgehangen.

En ik dacht : graag gedaan.

Griffin 14 juni 2004 08:40

Een aanhanger van Apartheid in Zuid-Afrika? :P

muishond 15 juni 2004 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

Dat zoudt ge eens aan de 80 mensen aan wie ik werk geef moeten vragen?

Trajanus 15 juni 2004 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muishond
Het Vlaams Blok bedankt de Vlaamse kiezer voor de massale steun en
belooft dat het zijn kiezers niet in de steek zal laten.

De besluitneming binnen het VB zal ten goede komen aan ALLE Vlamingen, van welke kleur ook!

Het Vlaams Blok bedankt ook Elio di Rupo voor zijn hulp, alsook Guynochio, het Koninklijk Hof, Yves Leterme, Bob Stevaert, Karel de Gucht, de Gentse rechters en zoveel anderen (te veel om op te noemen!).

Ook een dikke merci aan: Phara de Aguire, Siegfried Braken en die andere linkselaar met zijn bril en ego ter grote van een onmetelijke diepe put. Zij hebben mede door hun manifeste vijandigheid tov onze vriendelijke mensen de overwinning vergemakkelijkt en nog zoeter gemaakt. :mrgreen:

Yann 15 juni 2004 19:45

Hoe groter de overwinning vandaag, des te zuurder zal de nederlaag opbreken. Begin u daar alvast maar op voor te bereiden.

Knuppel 15 juni 2004 19:48

Don't call me a Belgian, I am Flemish!

Riksken 15 juni 2004 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Hoe groter de overwinning vandaag, des te zuurder zal de nederlaag opbreken. Begin u daar alvast maar op voor te bereiden.

Vergeet het maar. Hoor nu al reacties in de aard van. Als ze er nu niet mee praten stem ik de volgende keer ook op het Vlaams Blok. Laat ze dus nog maar wat verder aanmodderen. 6 tegen 1. Het Vlaams Blok dan toch de enige oppositie. En dat als grootste Vlaamse partij. Vlamingen zullen hun stem almaar luider laten klinken. Piano, noteer deze quote maar.

pibo® 15 juni 2004 20:57

Citaat:

héhé hoeveel verkiezingen hoor ik dit nu al , eerlijk gezegd al sinds de "zwarte zondag" van '91 , en onze overwiningen volgen elkaar op , tot de huidige partijen snappen waar het probleem echt zit maar ja na deze verkiezingen snappen ze het nog niet ............

een raad aan de huidige " democratische " politiekers , kom eens onder de mensen en luister wat er echt leeft onder de vlamingen 8O en luister ook naar de 1 miljoen blok kiezers !!!!!!!!

Griffin 15 juni 2004 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muishond
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

Dat zoudt ge eens aan de 80 mensen aan wie ik werk geef moeten vragen?

Geen idee, wat moeit een zuid-afrikaan zich met de Belgische politiek? :P

Het Skill Effect 15 juni 2004 21:12

Ik bedank het blok voor de vrije meningsuiting op hun forum. :twisted: :lol:

Distel 15 juni 2004 22:28

Citaat:

Ik zal morgen gauw wat conserven en flessenwater aankopen ter voorbereiding van de nakende nederlaag, wanneer 95% van de Belgen op de BUB stemt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be