![]() |
Slinkse slijtage
Is uw iPod na 1 jaar in nood ?
Blijkt uw printer al even rap dood ? Luid aanstonds de bel : 't is opgezet spel ! Terzake legde deze 'schaam' bloot. ![]() Terzake |
Citaat:
Ik heb niets te vrezen van high-tech apoptose als bezitsloze werkloze. |
Citaat:
gaat hopelijk nog lang genoeg mee of uw verrijkende karamellen kunt g'hier niet meer komen vertellen ... |
Citaat:
wegens wifi die bij de buurvrouw rust. Om de vijf jaar 450€ chips betalen valt budgettair nog wel te halen. |
Je hebt je verwaardigd af te dalen
om mijn kwatrijn-niveau te halen.:cheer: Naar je Limerick-niveau kan ik niet stijgen zonder de kwonkslag te pakken te krijgen:-( |
Citaat:
of ge zijt ook uw wifi kwijt ! :-P |
Ze heeft ook een vent
die zijn plaats goed kent. Ik zal wel haar wifi erven als ze de liefdesdood mocht sterven. |
Citaat:
zal hij die wifi dan niet knippen ? want straks vindt hij er een uit Polen en hebt ge 't spek aan uwe molen |
Citaat:
Wat ben ik daar dan nog mee zeg? Als ik mijn gratis -wifi moet verliezen Zal ik over apoptose-chips niet kniezen. |
Citaat:
en schrijf den Druivelaar knalvol ;) |
Dubbel
|
Ik verhuis niet naar een bescheurkalender.
Hier bij Junior: Ik blijf d'er en ik ben d'er! Al buste ik daarvoor dagelijks 50 km naar de bibliotheek ik deed dat tot ik daarbij karamellen-dichtend bezweek. |
Ik heb een analoge vraag : welke slinkse slijtage voert een hangmatter uit op onze sociale zekerheid ?
|
Heerlijke draad ! Leuk om te lezen.
|
Citaat:
en koers u tegemoet op mijn edel paard ! |
Citaat:
nog niet op een enorme Indische olifant Ik slinger mijn speer in jouw dichter-zwans waardoor ge met een kwonkslag op de grond belandt. |
Citaat:
u steunen en uw wonden stelpen maar als ge liefst verder wilt braken dan stap ik het af en kijk Terzake ... |
Citaat:
je inspireren daar valt niet te laken. O Grote Limerick-God:_ Ik kruip weg in mijn kwatrijnen-kot. |
Citaat:
Alléz, zijn naam begint met ...BWEUK |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be