![]() |
Stoppen met roken kan uw gezondheid schaden
Ben je roker, verslaafd en zelfs straf ?
Vruchteloos anti-drugs aangeschaft ? Heb wat fantasie : pleeg euthanasie dan ben je er snel en compleet vanaf ! ![]() Zita |
Ik ben 17 kg geleden gestopt.
|
je laten gaan?
|
Citaat:
Van de ene dag op de andere gewoon gestopt met twee pakjes per dag te roken. Ondertussen toch al 18 jaar geleden. |
Twintig jaar geleden
mijn rookverslaving afgesneden Zelfmoord plegen kan zeker zo zwaar niet wegen. |
Jammer dat een draad met zo'n geniale gedichten onopgemerkt wegzakt:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
En gezonder dat ik me voel... |
Citaat:
Natuurlijk ga je ergens wel een beetje vervangen, maar dat is zeker niet de hoofdreden |
Citaat:
Later dan weer wel, maar dat heeft te maken met andere zaken. |
Citaat:
Wat is dan wel de hoofdreden? |
Ik heb mijn gewicht 12 kg naar beneden gehaald
Had ik blijven roken, was ik daarin zeker gefaald. Want kettingrokend 42,5 kilometer aan een stuk lopen, regelmatig, daar had ik zeker niet op moeten hopen. |
Citaat:
Toen ik gestopt ben, ben ik bewust ook de eerste drie maanden geen enkel café binnen geweest, om toch vooral niet in de verleiding te komen wanneer je in die verstikkende walm van de rook zit. Geen alcohol betekent natuurlijk ook geen inname van extra calorieën. Mijn lichamelijk conditie verbeterde zienderogen, mijn smaak- en reukzin kwamen er beter uit. Kortom, alleen maar voordelen. |
Om de schadelijke effecten te maskeren
van het stoppen met roken (bloedgevaarlijk!) is het veel beter alles in één keer te negeren wat schadelijk kan zijn: dat is pas wonderbaarlijk:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de meeste tempels zijn ruïnes. |
Aan de reacties te lezen: God zij dank nooit begonnen met roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Proficiat! Echt waar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be