Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Economie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=179)
-   -   Wat verdient u ? de grote salaris enquete (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162671)

Eigenzinnig 4 november 2011 16:57

Wat verdient u ? de grote salaris enquete

Werkt u in de privé of bij de overheid ?
In welke functie ?
Vereiste diploma's ?
Welke extra legale voordelen heeft U ?
Wat is uw brutoloon ?

Eigenzinnig 4 november 2011 17:01

Privé : automobiel
Arbeider
A2 technicus
Groepsverzekering-maaltijdcheques-13de maand-hospitalisatieverzekering
+/- €3.000

AdrianHealey 4 november 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5780689)
In welke functie ?
Vereiste diploma's ?
Wat is uw brutoloon ?

Privé,
Job 1: Barman, Job 2: Broodjes smeren
Geen
Telt fooi?

Netto loon: 10 euro. Bruto loon: niet veel meer.

Frost 4 november 2011 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5780689)
In welke functie ?
Vereiste diploma's ?
Wat is uw brutoloon ?

- Federale overheid: statutair ambtenaar
- Licentiaat/master: geschiedenis
- Extralegale voordelen: volledige tussenkomst woon/werkverkeer oa. eersteklasseabonnement NMBS, bus en metro/tramkaart (indien nodig), maaltijdcheques, fietsvergoeding, hosptilisatieverzekering, tweetaligheidspremie (indien je slaagt)
- Brutoloon tussen de 3700/3800€ per maand

Eigenzinnig 4 november 2011 17:37

Als je deeltijds werkt of een studentenjob hebt of gepensioneerd bent, gelieve dit dan te vermelden...dank u..

AdrianHealey 4 november 2011 18:20

Nutteloos

eno2 4 november 2011 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5780871)
Gepensioneerden liggen ook in een hangmat trol...

In hun eigen hangmat, hangmatleurder.

eno2 4 november 2011 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5780774)
Als je deeltijds werkt of een studentenjob hebt of gepensioneerd bent, gelieve dit dan te vermelden...dank u..

Straf hé.

Dat gastje vraagt je poeslief te melden dat je gepensioneerd bent, en als je dat dan meldt, zet hij ijskoud zijn obligate hangmat-getrol verder.

Frost 4 november 2011 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5780905)
Straf hé.

Dat gastje vraagt je poeslief te melden dat je gepensioneerd bent, en als je dat dan meldt, zet hij ijskoud zijn obligate hangmat-getrol verder.

Een eerlijk antwoord hebt u gepost. Als het over het loon gaat hebben velen het daar blijkbaar moeilijk mee of ze beginnen zever te verkopen.

Eigenzinnig 4 november 2011 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5781015)
Een eerlijk antwoord hebt u gepost. Als het over het loon gaat hebben velen het daar blijkbaar moeilijk mee of ze beginnen zever te verkopen.

Het is een trol en zijn eerste antwoord was gewoon een zoveelste provocatie waardoor deze draad de zoveelste is die interessant had kunnen zijn maar nu alweer verpest is..dit was mijn laatste poging om een 'ernstig' en informatief debat te starten..
Die gast verdient een permban...

eno2 4 november 2011 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frost (Bericht 5781015)

Wat bedoel je? Verklaar je nader. Wil je een uittreksel van mijn bankrekening?

Deze draadopener trolt mij al stelselmatig jaren met het despectieve woordje hangmatter, ook de twee jaren dat ik al op pensioen ben.

Stingray 4 november 2011 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5781026)
Het is een trol en zijn eerste antwoord was gewoon een zoveelste provocatie waardoor deze draad de zoveelste is die interessant had kunnen zijn maar nu alweer verpest is..dit was mijn laatste poging om een 'ernstig' en informatief debat te starten..
Die gast verdient een permban...

Laat het, heeft gewoon geen zin.

C2C 4 november 2011 22:53

Privé, Non-profit.
In welke functie ?
Projectmanager.
Vereiste diploma's ?
Minstens een Masters na de Masters.
Welke extra legale voordelen heeft U?
Strikt genomen geen, maar worden betaald door het fonds dat me als expat in dienst heeft: grote Mobutistische villa (2 keukens, 3 badkamers, 7 kamers, 2 salons, enorme veranda, grote omheinde tuin met bijgebouw), huispersoneel, een vette terreinwagen, satellietfoon, internetaansluiting, 2 laptops, bureaumateriaal, benzine �* volonté (wel min of meer aantonen dat ze voor het werk werd gebruikt), genset, permanent reizen en hotels, etc... Eigenlijk wordt alles betaald, met uitzondering van eten (hoewel), drank (hoewel), en schunnige pleziertjes. Mijn situatie is dus een beetje bizar.
Wat is uw brutoloon ?
Dat wil ik niet kwijt. Maar het staat in verhouding met de waarde van mijn villa, die er dan wel groot maar toch ook wat bouwvallig bijligt. 8-)

Binnenkort tegelijkertijd projectmanager van een gelijkaardig project in een ander land, waardoor ik het bovenstaande verdubbel en cumuleer.

freelancer 4 november 2011 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5781450)
Privé, Non-profit.
In welke functie ?
Projectmanager.
Vereiste diploma's ?
Minstens een Masters na de Masters.
Welke extra legale voordelen heeft U?
Strikt genomen geen, maar worden betaald door het fonds dat me als expat in dienst heeft: grote Mobutistische villa (2 keukens, 3 badkamers, 7 kamers, 2 salons, enorme veranda, grote omheinde tuin met bijgebouw), huispersoneel, een vette terreinwagen, satellietfoon, internetaansluiting, 2 laptops, bureaumateriaal, benzine �* volonté (wel min of meer aantonen dat ze voor het werk werd gebruikt), genset, permanent reizen en hotels, etc... Eigenlijk wordt alles betaald, met uitzondering van eten (hoewel), drank (hoewel), en schunnige pleziertjes. Mijn situatie is dus een beetje bizar.
Wat is uw brutoloon ?
Dat wil ik niet kwijt. Maar het staat in verhouding met de waarde van mijn villa, die er dan wel groot maar toch ook wat bouwvallig bijligt. 8-)

Binnenkort tegelijkertijd projectmanager van een gelijkaardig project in een ander land, waardoor ik het bovenstaande verdubbel en cumuleer.

Een villa sos met andere woorden...

filosoof 4 november 2011 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5780801)
Bedankt voor het verne*ken van de zoveelste draad..dit is een trol waardig...

Kunnen we met zijn allen eens even eerlijk en sereen zijn in een neutrale draad ?.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5780871)
Gepensioneerden liggen ook in een hangmat trol...

Sfax 5 november 2011 04:26

Enkel vast? Of inclusief variabel?

kameleon 5 november 2011 08:43

Ik denk dat ik dit forum beter verlaat aan de lonen te zien. Zoveel verdienen en toch maar op alles moeten klagen. Deze cijfers bevestigen mij ook dat we dezelfde weg opgaan als Griekenland.

Erw 5 november 2011 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 5781450)
Privé, Non-profit.

http://www.securex.eu/be/lex-go.nsf/...6?OpenDocument
Citaat:

In de meeste gevallen is het geld van deze organisaties afkomstig van een subsidiërende overheid. Op die manier ondersteunt de overheid maatschappelijke werken die ze zelf niet kan uitvoeren. Dit houdt wel in dat de overheid ook een kwaliteitscontrole uitvoert en eventueel de subsidiekraan kan toedraaien indien ze vindt dat de non-profitinstelling niet aan de vereisten voldoet.
En?

C2C 5 november 2011 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erw (Bericht 5781712)

Klopt. Ik word betaald door de Britse, Noorse en Congolese overheid.

Freddie 5 november 2011 09:44

61 jaar, zojuist met brugpensioen.
1200€ dop/maand + buitenwettelijke vergoeding ex-werkgever: 1950€ netto/maand.
In brugpensioen gestapt omdat de fiscus mij financieel wurgde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be