![]() |
Wat verdient u ? de grote salaris enquete
Werkt u in de privé of bij de overheid ?
In welke functie ? Vereiste diploma's ? Welke extra legale voordelen heeft U ? Wat is uw brutoloon ? |
Privé : automobiel
Arbeider A2 technicus Groepsverzekering-maaltijdcheques-13de maand-hospitalisatieverzekering +/- €3.000 |
Citaat:
Job 1: Barman, Job 2: Broodjes smeren Geen Telt fooi? Netto loon: 10 euro. Bruto loon: niet veel meer. |
Citaat:
- Licentiaat/master: geschiedenis - Extralegale voordelen: volledige tussenkomst woon/werkverkeer oa. eersteklasseabonnement NMBS, bus en metro/tramkaart (indien nodig), maaltijdcheques, fietsvergoeding, hosptilisatieverzekering, tweetaligheidspremie (indien je slaagt) - Brutoloon tussen de 3700/3800€ per maand |
Als je deeltijds werkt of een studentenjob hebt of gepensioneerd bent, gelieve dit dan te vermelden...dank u..
|
Nutteloos
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gastje vraagt je poeslief te melden dat je gepensioneerd bent, en als je dat dan meldt, zet hij ijskoud zijn obligate hangmat-getrol verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Die gast verdient een permban... |
Citaat:
Deze draadopener trolt mij al stelselmatig jaren met het despectieve woordje hangmatter, ook de twee jaren dat ik al op pensioen ben. |
Citaat:
|
Werkt u in de privé of bij de overheid ?
Privé, Non-profit. In welke functie ? Projectmanager. Vereiste diploma's ? Minstens een Masters na de Masters. Welke extra legale voordelen heeft U? Strikt genomen geen, maar worden betaald door het fonds dat me als expat in dienst heeft: grote Mobutistische villa (2 keukens, 3 badkamers, 7 kamers, 2 salons, enorme veranda, grote omheinde tuin met bijgebouw), huispersoneel, een vette terreinwagen, satellietfoon, internetaansluiting, 2 laptops, bureaumateriaal, benzine �* volonté (wel min of meer aantonen dat ze voor het werk werd gebruikt), genset, permanent reizen en hotels, etc... Eigenlijk wordt alles betaald, met uitzondering van eten (hoewel), drank (hoewel), en schunnige pleziertjes. Mijn situatie is dus een beetje bizar. Wat is uw brutoloon ? Dat wil ik niet kwijt. Maar het staat in verhouding met de waarde van mijn villa, die er dan wel groot maar toch ook wat bouwvallig bijligt. 8-) Binnenkort tegelijkertijd projectmanager van een gelijkaardig project in een ander land, waardoor ik het bovenstaande verdubbel en cumuleer. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Enkel vast? Of inclusief variabel?
|
Ik denk dat ik dit forum beter verlaat aan de lonen te zien. Zoveel verdienen en toch maar op alles moeten klagen. Deze cijfers bevestigen mij ook dat we dezelfde weg opgaan als Griekenland.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
61 jaar, zojuist met brugpensioen.
1200€ dop/maand + buitenwettelijke vergoeding ex-werkgever: 1950€ netto/maand. In brugpensioen gestapt omdat de fiscus mij financieel wurgde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be