Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Caroline Gennez... toekomstige minister? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162688)

freelancer 4 november 2011 21:43

Caroline Gennez... toekomstige minister?

Caroline Gennez wordt dikwijls als minister in de volgende regering genoemd...

Persoonlijk denk ik dat die daarvoor totaal onbekwaam is... maar dat is natuurlijk maar een persoonlijke mening... :-D

Toen ik haar deze morgen in De Ochtend van Radio1 hoorde 'vertellen' over haar goede relaties met de sociaaldemocraat George Papandreoe werd mijn mening over haar nog versterkt...
Ze vertelde leuk dat de problemen niet veroorzaakt werden door de sociaaldemocratische partij van Papandreoe maar door de rechtse partijen... en dit ondanks het feit dat de Pasok (= de partij van Papandreoe) van 1989 tot 2004 ( 15 jaar ) aan de macht was in Griekenland.8O:-D

Ze heeft m.i. wel een heel erg 'Paul Magnette' gehalte...:-D

Luister hier zelf en oordeel

fonne 4 november 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5781369)

Persoonlijk denk ik dat die daarvoor totaal onbekwaam is... maar dat is natuurlijk maar een persoonlijke mening... :-D

Toen ik haar deze morgen in De Ochtend van Radio1 hoorde 'vertellen' over haar goede relaties met de sociaaldemocraat George Papandreoe werd mijn mening over haar nog versterkt...
Ze vertelde leuk dat de problemen niet veroorzaakt werden door de sociaaldemocratische partij van Papandreoe maar door de rechtse partijen... en dit ondanks het feit dat de Pasok (= de partij van Papandreoe) van 1989 tot 2004 ( 15 jaar ) aan de macht was in Griekenland.8O:-D

Sinds wanneer is bekwaamheid een voorwaarde om minister te worden in BelZiek?

born2bewild 4 november 2011 21:57

tof

eno2 4 november 2011 21:57

Citaat:

Nea Democratia, De oppositie in Griekenland sinds 2010, heeft zopas haar kar gedraaid en gaat meewerken met het EU-akkoord

Het werd tijd, als het al niet t e laat is.

born2bewild 4 november 2011 21:57

gezellig

born2bewild 4 november 2011 21:58

meeuuuhh

Bokkenreyder 4 november 2011 22:18

Citaat:

Eens dom...altijd dom! :evil: Ze kan er echt niet aan doen!

peter1962 4 november 2011 22:29

ik denk dat een van onze forumleden een hersenbloeding gehad heeft. In twee minuten tijd schrijft hij drie literaire meesterwerken :
-tof
-gezellig
-meeuuuhh

Ik begrijp ook wel dat je uit een olievat geen Bordeaux kunt schenken, maar dit is toch wel echt proza die zelfs geen publikatie krijgt in een beschutte werkplaats.

De gemuilkorfde 4 november 2011 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5781422)
Ik begrijp ook wel dat je uit een olievat geen Bordeaux kunt schenken, maar dit is toch wel echt proza die zelfs geen publikatie krijgt in een beschutte werkplaats.

Jij weet dat precies heel goed :lol:

mkb 4 november 2011 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 (Bericht 5781422)
ik denk dat een van onze forumleden een hersenbloeding gehad heeft. In twee minuten tijd schrijft hij drie literaire meesterwerken :
-tof
-gezellig
-meeuuuhh

Alle drie zijn obligatoir bij elk topic dat over Gennez gaat. De poster is gewoon zo vriendelijk geweest het snel af te handelen zodat we nu rustig kunnen overgaan tot de discussie. :lol:

fonne 4 november 2011 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkb (Bericht 5781437)
Alle drie zijn obligatoir bij elk topic dat over Gennez gaat. De poster is gewoon zo vriendelijk geweest het snel af te handelen zodat we nu rustig kunnen overgaan tot de discussie. :lol:

de mensen;-)

born2bewild 4 november 2011 22:50

alles ligt op tafel

born2bewild 4 november 2011 22:51

geen tijd voor spelletjes

born2bewild 4 november 2011 22:52

de bbq checque is voor ons een breekpunt

mkb 4 november 2011 22:52

Mijn vriend Bart.

born2bewild 4 november 2011 22:56

de mensen willen een oplossing voor de echte problemen

born2bewild 4 november 2011 22:56

meuhhh

Bokkenreyder 4 november 2011 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5781445)
alles ligt op tafel

"Ik ben beschikbaar voor een toffe job!" :evil:

matthias999 4 november 2011 23:00

Oké, nu ben ik zeker. Di-Rupo I wordt niet meer dan een ééndagsvlieg. xd

De gemuilkorfde 4 november 2011 23:39

Er is teveel cynisme in de politiek.
Vandaag zijn we allemaal CD&V'ers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be