![]() |
Memorabele driegangenmaaltijden.
Zal moeilijk te kloppen zijn denk ik :-o
Gisteren : één driegangenmaaltijd. Believe it or not. Binnen het uur : Voorgerecht : Davinia Tiramisu Ijs, 900 ml. Main Dish : Tweehonderd gr Volkorenbrood v Marc Payot met doos Boursin van 150 gr. Dessert : Taboulé Oriental v Pierre Martinet 300 gr. en weggespoeld met twee glazen zuidafrikaanse Shiraz van zo-zo kwaliteit ( met sulfiet uiteraard ) Prijs : 2,98 + 1,88 + 0,50 + 2,28 + 2 = 9,64 € Effect : ik blijf er bij : antidepressivum van de bovenste plank. Spijsverteringsproblemen ? Nihil. Actieradius : meestal kan ik dan 24 uur verder zonder aan eten te moeten denken. |
Laat me raden, nederlandse genen?
|
Citaat:
|
Mijn vlees (1persoon) voor vandaag kost al evenveel als dat menu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren Irish Steak gegeten. 2X 150gr met bladspinaziestoemp en heb 2de stuk over #Mijn kat heeft dan nog mee gesmuld (zat bijna in mn bord :lol:)# |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De puree en overschot prei witte champsaus waren de gezonde aanvulling. Dessert perencremetaart en stukje rijsstaart Dieet :rofl: |
Citaat:
Ik vind dat persoonlijk getuigen van een gebrekkige kennis van de moedertaal, die dan maar wat wordt aangevuld met vreemde woorden. Daar was daarstraks nog een interessante discussie over op ZDF. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be