![]() |
De 7e Dag 06/11/2011
Volgens mij gaan de tjeven en de blauwen hier af als een
![]() Vadderke zei meer dan eens "dit is niet meer geloofwaardig". En kakelkip Rutten is niet van die aard om de geloofwaardigheid te vergroten. |
Lachen toen De Vadder in het midden van het debat een filmfragment bovenhaalde om Bogaert op zijn tsjeverij te wijzen. Zijn antwoord daarop was - hoe kan het ook anders - het is allemaal de schuld van de N-VA!
|
djuuu,heb het gemist,iemand een linkje naar dit?
|
Wat mij ook opviel is hoe slecht gebekt Jan jambon in feite is.
Hij maakt zijn zinnen niet af, en heeft veel moeite om uit de woorden te komen. Zonder afbreuk te willen doen aan wat hij zegt kom je op die manier wel veel zwakker over. Almaci is wat dat betreft beter, maar haar zogenaamde maatregelen zijn alles behalve concreet. Ze probeerde dan een sneer te geven aan de liberalen dat die met geen enkele maatregelen zouden komen, terwijl Rutten gelijk had, dat ze dat al hadden gedaan tijdens de verkiezingen. De Vlaamse regering is wel degelijk overstag aan het gaan en zal dus extra besparingen doen. Zoveel is ook duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Indruk van de kijker : zij vindt het plezant om aan onze centen te zitten. |
Heeft er iemand een link of hoe kan je dit bekijken?
|
Citaat:
|
bogaert de keiharde vechter
held :roll: |
rutten: toktok tok tok tok....tok...toooooooook
constipatie |
Citaat:
Citaat:
Wie, van de Panne tot Opgrimbie, gelooft die mensen nog ? |
Citaat:
|
Verontrustend is het lage niveau van het gesprek. Er wordt absoluut niks inhoudelijk gezegd de moeite waard van herhalen. Het is wachten op Moody's.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien moet de staat maar islamitisch gaan bankieren: "nee, wij geven geen intrest op uw staatspapieren"
|
Citaat:
|
Citaat:
Impliciet keur je daar de staatsschuld mee goed. Uit principiele redenen koop ik er dus geen aan. Wat de bank met mijn spaarcenten doet, daar heb ik helaas weinig controle over. |
Citaat:
Ik ken wel een paar politieke schapen die ik op het offerblok zou willen leggen. Zonder verdoving, aub, het moet echt islamitisch zijn, natuurlijk :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be