![]() |
Amerikaanse politicus komt op voor de kleine man
Ik weet niet goed in welk subforum dit thuis hoort, dus zet ik het hier maar :roll:
Blijkbaar bestaat er in Florida een wet die dwergwerpen verbied. Nu is er toch wel een politicus die dit ongedaan wenst te maken. Rare jongens die Amerikaanse politici... Citaat:
|
Rare jongens omdat er een wet is die dwergwerpen verbiedt of omdat er iemand is die die wet ongedaan wil maken?
|
Een kwestie van prioriteiten stellen uiteraard.
|
|
Je gooit dan ook niet met mensen eh. Die mens heeft gelijk. De vraag is alleen hoeveel dwergen er in de USA rond lopen en of die allemaal op hem gaan stemmen ?
|
Citaat:
Hij wil dus juist dat er wel met mensen gegooid mag worden. Nu ben ik geen betrokken partij ofzo maar ik heb links en rechts toch al opgevangen dat het vooral dwergen zijn die van een verbod op dwergwerpen niks moeten weten. Waarom ook? Er is toch ook geen verbod op het gooien van 'normale' mensen, dus het verbod ruikt naar discrimatie. |
Wat een ongemakkelijk specifieke wet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dwergwerpen is een hobby zoals elke andere.
Gelijke rechten is het beste toch? |
Citaat:
Er is namelijk een internationale wet die verbied dat je derde letsel mag toebrengen of om een manier mag behandelen die verwondingen kan veroorzaken. Een wet zoals die op het werpen van dwergen, is dus eigenlijk overbodig en disciminerend, want zij bepaald dat dwergen geen mensen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
babyslingeren, da's pas een spectaculaire sport en leuke hobby ! persoonlijk werp ik liefst zwarte baby'tjes ... heb altijd de indruk dat die t verste vliegen. en vooral, er bestaat blijkbaar geen wet tegen! |
Citaat:
Zoals die Marokkaan die het hamerslingeren won, omdat zijn vader vroeger altijd zei, als ze je iets geven om mee te werken, gooi dat zover mogelijk weg. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een verbod op prostitutie, gaat eigenlijk in dezelfde zin. Het is niet omdat sommige vrouwen zich prostitueren, dat daarom mannen aan alle vrouwen mogen zitten of dat prostitutie het stereotiep is dat bij de vrouw past. Nu, wat die politicus betreft, die draagt dit met zich mee gedurende zijn politieke loopbaan, net zoals Schouppe die voor eeuwig zal vereenzelvigt worden met nummerplaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Want dat lukt ook nog wel om die weg te gooien, die gaan wel zo ver niet vliegen, maar moeilijk gaat ook. |
het probleem is natuurlijk niet het vliegen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be