Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Van Rossem beschuldigt Coene van intimidatie, scheldpartijen en diefstal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162817)

Bokkenreyder 7 november 2011 23:25

Van Rossem beschuldigt Coene van intimidatie, scheldpartijen en diefstal

Van Rossem, vakbondsleider van Sabena tien jaar geleden, beschuldigt de huidige gouverneur van de NBB en toenmalig kabinetschef van Verhofstadt in Reyers Laat van intimidatie, scheldpartijen en diefstal bij het failliet van Sabena. Coene is de man waaraan we nu heel onze financiële hebben en houden toevertrouwen en die niet vies ervan is om politieke uitspraken te doen vanuit zijn zogezegde neutrale functie! Volgens Van Rossem dus een bullebak en een gangster!
Beelden volgen van zodra ze op het net staan! :evil:

Hoera 8 november 2011 00:25

Het enige waarin die Luc Coene uitblinkt is arrogantie...

born2bewild 8 november 2011 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoera (Bericht 5787474)
Het enige waarin die Luc Coene uitblinkt is arrogantie...

de verhofstadt touch

-Jo- 8 november 2011 01:04

Coene is een liberaal.
Coene is dus ene die opkomt voor de rijken, voor de machthebbers en daarvoor desnoods de gewone werkende en werkloze bevolking in de stront wil duwen.

mkb 8 november 2011 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5787511)
Coene is een liberaal.
Coene is dus ene die opkomt voor de rijken, voor de machthebbers en daarvoor desnoods de gewone werkende en werkloze bevolking in de stront wil duwen.

Proletariërs aller landen, verenigt u! :roll:

Streamline 8 november 2011 01:21

Daar moet je ballen voor aan je lijf hebben. Maar wat brengt het op?

De gemuilkorfde 8 november 2011 01:23

Goed dat het toch maar eens gezegd wordt, sommige mensen zou je toch eens graag persoonlijk in hun gezicht spugen.

Bokkenreyder 8 november 2011 07:38

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...la%20Politica/

giserke 8 november 2011 08:59

Hij spreekt over Coene, maar de ware gangster achter Coene is zijn toenmalige baas: Verhofstadt
Coene was gewoon een marionet.

Het Oosten 8 november 2011 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5787397)
Van Rossem, vakbondsleider van Sabena tien jaar geleden, beschuldigt de huidige gouverneur van de NBB en toenmalig kabinetschef van Verhofstadt in Reyers Laat van intimidatie, scheldpartijen en diefstal bij het failliet van Sabena. Coene is de man waaraan we nu heel onze financiële hebben en houden toevertrouwen en die niet vies ervan is om politieke uitspraken te doen vanuit zijn zogezegde neutrale functie! Volgens Van Rossem dus een bullebak en een gangster!
Beelden volgen van zodra ze op het net staan! :evil:

Persoonlijk vind ik Luc Coene een zeer beschaafd en chamant man. En bekwaam is ie zeker.

freelancer 8 november 2011 10:00

Persoonlijk denk ik dat die Van Rossem een halve kwibus is...

Die spuwt maar uit dat Sabena een leefbare maatschappij was... en dat stakingen geen schade hebben berokkend...

Sabena was de eerste staatsvliegmaatschappij beweert hij... en de laatste... :lol:

Zou hij eens kunnen opgeven hoeveel winst Sabena tijdens zijn 50 jaar bestaan heeft opgebracht... Of hoeveel verlies zijn staatsmaatschappij de burger gekost heeft...

Van Rossem... een typisch vakbondsmannetje... :-D

Het Oosten 8 november 2011 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5787767)
Persoonlijk denk ik dat die Van Rossem een halve kwibus is...

Die spuwt maar uit dat Sabena een leefbare maatschappij was... en dat stakingen geen schade hebben berokkend...

Sabena was de eerste staatsvliegmaatschappij beweert hij... en de laatste... :lol:

Zou hij eens kunnen opgeven hoeveel winst Sabena tijdens zijn 50 jaar bestaan heeft opgebracht... Of hoeveel verlies zijn staatsmaatschappij de burger gekost heeft...

Van Rossem... een typisch vakbondsmannetje... :-D

Ik weet wel dat het achteraf gemakkelijk praten is, maar ze hadden Sabena nooit failliet mogen laten gaan. Dat was een blunder van formaat. Sabena was best leefbaar geweest na een grondige herstructurering.

Vito 8 november 2011 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5787397)

Getverdorie... Scheer die walgelijke streep toch af AUB.

freelancer 8 november 2011 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5787779)
Ik weet wel dat het achteraf gemakkelijk praten is, maar ze hadden Sabena nooit failliet mogen laten gaan. Dat was een blunder van formaat. Sabena was best leefbaar geweest na een grondige herstructurering.

En kent U soms hoeveel Sabena de maatschappij tijdens die 50 jaar heeft opgebracht? 8O

Zonder voortdurende miljarden staatssteun was er waarschijnlijk al minstens 20 jaar geen sprake meer van Sabena...

En herstructureringen met de Sabena vakbonden? :lol:

giserke 8 november 2011 10:39

Het probleem van Sabene was niet hoofdzakelijk de vakbonden.
Dit varkentje konden ze wel wassen.

Het probleem van Sabena was de vijandige overname van de Zwitsers, om Sabena leeg te zuigen, met toedoen van Verhofstadt.
Verhofstadt wist zeer goed van die diefstal en plunderingen van de Zwitsers.

ViveLaBelgique 8 november 2011 10:48

Luc Coene stijgt in mijn achting.

freelancer 8 november 2011 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5787875)
Het probleem van Sabene was niet hoofdzakelijk de vakbonden.
Dit varkentje konden ze wel wassen.

Het probleem van Sabena was de vijandige overname van de Zwitsers, om Sabena leeg te zuigen, met toedoen van Verhofstadt.
Verhofstadt wist zeer goed van die diefstal en plunderingen van de Zwitsers.

Ja ja ja...:-D

Maar hoeveel winst heeft Sabena gerealiseerd tijdens hun onafhankelijk bestaan? Of hoeveel geld heeft die prachtige organisatie, waarvan elk personeelslid dacht in de zevende hemel te leven, gekost? 8O

En de vakbonden niet het probleem van Sabena? 8O

Ik ken veel zakenmensen en andere die toen vertrokken vanaf Amsterdam, Frankfurt enz. om niet gegijzeld te worden door een bende onverantwoorde idioten...

freelancer 8 november 2011 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5787899)
Luc Coene stijgt in mijn achting.

Dan daalt U in mijn achting.. :-D

De schoofzak 8 november 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5787779)

Ik vermoed dat ze de hoop opgegeven hadden om de vakbonden, inbegrepen de politiekers vanuit de vakbonden in de raad van bestuur e.d.m., te kunnen bewegen tot redelijkheid.
In plaats van de hoop op te geven, hadden ze eventueel meer moed kunnen vertonen om de zaak toch te saneren, in alle duidelijkheid.

Hun conclusie was wellicht: laat het maar dood gaan ....

freelancer 8 november 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5787968)
Ik vermoed dat ze de hoop opgegeven hadden om de vakbonden, inbegrepen de politiekers vanuit de vakbonden in de raad van bestuur e.d.m., te kunnen bewegen tot redelijkheid.
In plaats van de hoop op te geven, hadden ze eventueel meer moed kunnen vertonen om de zaak toch te saneren, in alle duidelijkheid.

Hun conclusie was wellicht: laat het maar dood gaan ....

Zou U eens kunnen uitleggen hoe U dat zou aangepakt hebben...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be